Gå til innhold

Hvilke Nvidia Drivers?

MysticoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har no testa med 3d-Mark 05. Har klokket cpu med 350Mhz og GPU med 100Mhz.

på mitt kort så tror jeg at litt eldre drivers er bedre, men jeg har no bare prøvd de nyeste driverne. liker å ha det nyeste. Det første jeg prøvde var Nvidia 61.77 da fikk jeg vel 1035 eller noe. så leste jeg på en amrikansk forum at jeg burde prøve Nvidia 66.72. fant ikke den på hjemme siden til nvidia så bruk google. søk etter Nvidia 66.72 så finner du en del:)

På 3D-mark 05 så får jeg no 1187 eller noe. men som sakt, 3dmark er VELDIG mye pasert på GPU. og nesten kun på GPU:(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sitter med en en GF2 GTS på en gamlere maskin her... Noen formening om hvilken driver version som passer best til den? En dere kan anbefale?

Vel, etter mye testing , lesing på nvidia sine sider, og diskusjon med folk med samma kort som meg, så installerte jeg 44.03 driverne.

Det rare med disse driverne, var at jeg ofte fikk blåskjerm i desertcombat og BF1942 med "English U.S." driverne.

Fikk sendt over internasjonal driveren av en som sa de var stabile på hans maskin, og når har det ikke vært en eneste bkåskjerm på lenge.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...