MalvinP Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) hei jeg har laget en "ramme i css #ramme2 { padding: 3px; border-style: solid; border-width: thin; width: 300px; float: left; margin-left: 30px; margin-top: 20px; height: 50px; background-color: #9DC7A1; } her har jeg satt vidden til 300 px Hvis jeg skriver en lang setning inne i denne rammen så vil bare rammen utvide seg, hvordan setter jeg ramme størrelsen slik at hvis teksten blir for lang så bryter den teksten og begyner på linjen under? Altså hvordan setter jeg rammen til å bli max 300px og ikke større enn det? Endret 20. oktober 2004 av MalvinP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Når du har satt width til 300px, så vil den forbli det. (pluss margin/padding/borders seff) Ord vil automatisk hoppe til neste linje om det ikkje er plass på linja før, men om du vil ha ett sammenhengande, fryktelig langt ord, så vil du kunne få litt trøbbel. Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 ja selvfølgelig Det var bare at når jeg skulle teste så skrev jeg olwhfpoijwhefpojnwbfdpogjhwngfpojhnwgfojhnwergjonwergjhnwrdgnwojgfvowejhngvoåjhgvoåejhngvåoefhngvboiihefgåoiihgrfvoåih (eller noe sånt) og da ble boxen jævlig lang Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Og jeg som hadde gledet meg til å se det 300px lange ordet du skulle ha på siden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå