SiR0 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Med 5 megapiksler under lokket Samsung kunne i dag vise frem verdens første 5-megapiksel kameratelefon. Lanseringen kommer kun fem måneder etter at Casio viste frem verdens første 3-megapiksel telefon. Holder kameratelefonene på å utkonkurre digitalkameraet? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 fiks linkene til sniktittinga Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Å fy fader!!!! Det er jo sykt hvor mye de holder teknologien tilbake Det der ser og hører jo helt... ...Fantastisk ut! Edit: Skrivefeil Endret 21. oktober 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
Werable Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ville aldri hatt den telefonen... Er jo DIGER!! Mobiler skal være små!!! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 7000 er latterlig dyrt når det ikke er zoom en gang! Man får jo digitalkameraer til under 2000 kr. som tar minst like gode bilder som den der. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg som syntes s700i var dyr.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kan man knipse bilder til familiealbumet i 5 megapiksler med mobiltelefonen, skal man være passe kresen før man velger å drasse med seg et helt digitalkamera. Bildekvalitet måles jo ikke i megapixler da. Tviler på at mobiltelefonene utkonkurrerer kameraene med det første, selv om utviklingen er hyggelig. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Dr3ad: hvis denne har bluetooth, så er den verdt pengene mer enn S700i, selv om denne er dyr, hvilken ville du ha valgt? SonyEricsson med 5 megapiksler, eller samsung med 5 megapiksler? jeg ville ha valgt samsung! Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg tror at mobiltelefoner med kamera danker ut digitalkameraene etter hvert. Det er fordi at man både tar med seg mobilen med det innebygde kameraet, for da slipper man å ta med seg to ting. Endret 22. oktober 2004 av robot Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dr3ad: hvis denne har bluetooth, så er den verdt pengene mer enn S700i, selv om denne er dyr, hvilken ville du ha valgt? SonyEricsson med 5 megapiksler, eller samsung med 5 megapiksler? jeg ville ha valgt samsung! Jeg snakka ikke om den var verdt pengene eller ikke, les hva jeg skriver. Hvorfor samsung? Har du sett og prøvd 5-megapikseltelefonen fra SE? Jeg tror ikke det, men det er jo ditt valg fordi.. Det jeg ville gjort, er først å sammenlikne kameraene. Av megapiksel-telefonene(1-1,3) vi har i Norge i dag, er SE i en klasse for seg selv med s700i. Derfor skal det bli artig å se hva de klarer i fremtiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg