Heiper Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg tok et søk på E1000 før jeg postet denne tråden, men da fikk jeg ikke opp noe. Nå er dette et mye nyere bilde, og telefonen ser penere ut nå enn den prototypen som vi hadde bilde av for ca 1 år siden. Vi får nå se om den klarer å komme helt opp til Norge, men tviler litt. Den skal visst bare selges gjennom 3G Oppreratører, og ikke vanlig i butikken. Kan hende det forandrer seg. -Heiper- Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tok et søk på E1000 før jeg postet denne tråden, men da fikk jeg ikke opp noe. Skulle bare vise Heiper at jeg har laget tråder om denne mobilen før... http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=285432&hl= http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=286553&hl= (nederste post) jeg holder på mitt: En knall tlf. (men altfor tjukk..... 2,5 cm!!!) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har 6600... den er vel oppmot 2.5 cm tykk, men det er bare hvis du går med stretch bukser eller er jente at man føler at tlf er for stor... jeg har hvertfall aldri brydd meg om det... alt som teller for meg er det som er INNI tlf... driter langt i designet, bare ikke designet går utover funksjonaliteten... må si at denne tlf virker riktig lovende! tittet på noen andre motorola tlf som kommer/har kommet... og det ser knakende bra ut! en av dem (husker ikke modell) hadde tilogmed symbian 7! Lenke til kommentar
PowerEdge Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja, nå får vi vel etterhvert vårt 3G nett på beina håper jeg, for de telefonene som både er ute nå og de som kommer ser utrolig bra ut. En av disse er Motorola E1000 som jeg akkurat så et nytt bilde av. Den har en imponerende skjerm med 262k farger og 240x320 i oppløsning, 1,2 Mpix kamera med videotelefoni etc. I tillegg er den liten nok til å se ut som en "vanlig" mobil. Mange 3G telefoner så langt har vært alt for store til å være "lomme" telefoner. Den har i tillegg MP3 avspilling, bluetooth og minnekort plass for mer minne. Her er et bilde Så hva synes dere? Motorola satser nå ikke så mye på Norge, men de har fått ut flere telefoner nå jeg har virkelig hatt sansen for. Får vel aldri se denne i Norge med mindre vi får fingeren ut angående 3G veldig snart. -Heiper- I følge Produktsjefen i Motorola kommer denne til Norge snart. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Deilig, da får vi en unbranded verisjon som det er veldig få av så langt. Håper bare ikke prisen blir helt syk. -Heiper- Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Unbranded kan man da få idag!! e1000 OG a1000 er kongetelefoner. MEN!...V1000 er bedre!!!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva tror dere prisen kommer til å ligge på? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du får den til 4500.- SEK låst til Tre, men låsen kan vel fjernes. Om den i tillegg må unbrandes for å funke i Norge vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Synd at Tre ikke sender til Norge da. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Du får ta deg en rånetur over grensen Edit: ellers så får du de nye for rundt 2500.- på ebay. Endret 9. februar 2005 av tbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå