Heiper Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Ja, nå får vi vel etterhvert vårt 3G nett på beina håper jeg, for de telefonene som både er ute nå og de som kommer ser utrolig bra ut. En av disse er Motorola E1000 som jeg akkurat så et nytt bilde av. Den har en imponerende skjerm med 262k farger og 240x320 i oppløsning, 1,2 Mpix kamera med videotelefoni etc. I tillegg er den liten nok til å se ut som en "vanlig" mobil. Mange 3G telefoner så langt har vært alt for store til å være "lomme" telefoner. Den har i tillegg MP3 avspilling, bluetooth og minnekort plass for mer minne. Her er et bilde Så hva synes dere? Motorola satser nå ikke så mye på Norge, men de har fått ut flere telefoner nå jeg har virkelig hatt sansen for. Får vel aldri se denne i Norge med mindre vi får fingeren ut angående 3G veldig snart. -Heiper- Endret 22. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 flott telefon det, håper motorola kommer tilbake etter at 3g nettet er kommet hit! Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Av alle UMTS-mobiler er E1000 (og A1000) den jeg liker mest. Nokia sine er ikke avanserte nok, SonyE sine er store og stygge og LG/Samsung er like håpløse som vanlig. E1000 er skikkelig lekker og såpass tung at den har kvalitetspreg. Hadde jeg skulle hatt 3G-mobil, ville denne vært valget. Eneste som trekker ned er det typisk dårlige menysystemet til Motorola. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Whow, denne var utrolig pen! Fikk litt 'perfekt SX1 Mclaren ed.' - følelse når jeg så den. Utrolig lekker. Har denne kommet noen steds i verden, eller noen som vet når den slippes? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kan du poste noen flere bilder? (Bildet funker ikke) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Kan du poste noen flere bilder? (Bildet funker ikke) Her er bildet.... Den telefonen så rå ut men, Ja, som molna sa menyoppsettet til Motor-Ola suger rett og slett. Håper de får fikset dette Legg merke til: På forsiden av telefonen ligger det et VGA-kamera og på baksiden er det 1.2 MP kamera.....Baksiden av telefonen Edit: Skrivefeil og lagt til url av baksiden av tlf'en... Endret 21. oktober 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) bra linker...!! :o) Ja, "403: Access forbidden". Endret 21. oktober 2004 av Saftis Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 bra linker...!! :o) Ja, "403: Access forbidden". Kopier adressen og åpne i et nytt vindu, så får du nok se bildene Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Den må være litt irriterende å bruke p.g.a at joysticken er plassert mellom 2-tallet og 5-tallet Endret 22. oktober 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja, skulle til å si det. Må jo være lett å komme ani Joysticken og trykke på send elleer noe sånt, spesielt hvis Joysticken er litt laus.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette var en fin og kul motorola. lengesiden jeg har sett noe bra fra den kanten. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Denvar sinnsykt fin! Virkelig kvalitetspreg over seg! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Den var direkte pulbar.. Skikkelig RÅ.. FIkk sånn SX1 med-normale taster følelse når jeg så den.. Skikkelig bra Motorola! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Av alle UMTS-mobiler er E1000 (og A1000) den jeg liker mest. Nokia sine er ikke avanserte nok, SonyE sine er store og stygge og LG/Samsung er like håpløse som vanlig. E1000 er skikkelig lekker og såpass tung at den har kvalitetspreg. Hadde jeg skulle hatt 3G-mobil, ville denne vært valget. Eneste som trekker ned er det typisk dårlige menysystemet til Motorola. Ikke for å kverulere, men det du indirekte sier her er at menyen på Siemens U15 ikke akkurat er å skryte av Lenke til kommentar
rogema Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Den var direkte pulbar.. Skikkelig RÅ.. FIkk sånn SX1 med-normale taster følelse når jeg så den.. Skikkelig bra Motorola! Merkelige lyster du har a Lenke til kommentar
v600dude Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ble ganske imponert over funksjoner/kapasitet på denne telefonen. Gleder meg til å se om den kommer til norge..? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kan du poste noen flere bilder? (Bildet funker ikke) Her er bildet.... Den telefonen så rå ut men, Ja, som molna sa menyoppsettet til Motor-Ola suger rett og slett. Håper de får fikset dette Legg merke til: På forsiden av telefonen ligger det et VGA-kamera og på baksiden er det 1.2 MP kamera.....Baksiden av telefonen Edit: Skrivefeil og lagt til url av baksiden av tlf'en... Der tar Molna feil! Har V600 og e398 Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg dro opp den telefonen der som diskusjonstema for leeeeenge siden... Fikk ingen/dårlig respons på forumet... Men nå.. nå er dere interessert.... Jeg er snurt. En rå tlf forresten. Endret 23. oktober 2004 av ekravik1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå