Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Pissa i klesskapet mitt er det verste jeg har gjort. LoL.. hvordan var reaksjonen dagen etter da? Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mener og huske at hver gang jeg sovner snakker jeg masse piss og banner og kjefter, litt artig egnetlig men ikke særlig fint og høre på :!: Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Husker det var en på rekruttskolen når jeg var i militæret som bannet og ropte i søvnet, vart jo helt skremt av å høre på han, han truet folk på rommet i søvnet, han var jo så stor så de var redde på dagtid Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Selv gjør jeg ingenting i søvne (såvidt jeg vet ..), bortsett fra at jeg har helt syrete drømmer. Meeen.. Det var verre med en kompis av meg når vi var på et LAN. Han hadde ikke sovet på flere dager, og midt på natta sovner han på tastaturet sitt. Litt senere reiser han seg opp og starter å snakke med meg. Da snakker han lenge om en dommedagsteori han har, og at han vil være den eneste gjenlevende på kloden før natten er omme. Bare preik om død og fordervelse. Han var så kald seriøs når han fortalte det, så det var en ganske spesiell opplevelse for oss som hørte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå