Gå til innhold

Hva har du gjort i søvne?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang sov jeg og en kamerat og broren min på stabburet til hytta til familien. Da skal jeg visstnok ha ligget helt stille og sovet som vanlig, mens kameraten min hadde problemer med å sove. Plutselig skal jeg ha kastet meg opp i sittende stilling, litt sånn Dracula-aktig, og skreik alt jeg klarte, også la jeg meg ned igjen på samme måte og sov.

Jeg skal også ha lekt 2. verdenskrig, sparket kameraten min i trynet, og gått ut for å pisse også trynet i snøen når jeg sovnet igjen.

Dette skjedde på en uke. Stoler ikke på meg selv når jeg sover over hos folk og sånn :D .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var i Spania med en kamerat og familien hans. Plutselig en natt så reiste jeg meg opp og stod i sengen mens jeg skrek: TA DE J*VLA TYVENE! DE STJAL F*ENMEG KAMERAET MITT! SAAAAAAAT*N!

Hele familien våknet, mens jeg sov videre. Dagen etterpå var litt flau.

Lenke til kommentar

når jeg var mindre har jeg gått ned på kjøkkenet og drukke et glass appelsinjuce, sagt hei til mamma (som våknet av bråket jeg lagde på vei til kjøkkenet)

en annen gang var broren min borte, jeg stod opp av senga, tok med dyna, gikk ned på bade tisste i dass, (glemte og trekke i snora) gikk inn på broren mitt sitt såveromm og la meg der

ellers snakte jeg mye i søvne før

Lenke til kommentar

gjorde faktisk noe tidligere i dag.

jeg var på LAN i natt og såv ca 1time på en tjukkas. (au)

så for ca 1 time siden vekket broren min meg etter jeg sovnet på soffan og ville låne kortet mitt til jobb, jeg forstod vist ikke helt og prøvde og gi han mobilen min, så gikk jeg bort til kjøkkenet og skulle ha litt vann fra watermaskinen (rense sak). så jeg tok mobilen jeg fortsatt hadde i handa under kranen der vanne komm ut. og trykte på knappen, rett etterpå tok pappa som stod bak meg og rev meg vekk og begynte og kjefte på meg. så våknet jeg sikkert litt av det kalde vanne som rant langs handa mi etter mobildusjen. jeg forstod ikke så mye men greide og gi korte til jobb til broren min og pappa tørket mobilen. ahhh I love SE t630

Endret av MagE
Lenke til kommentar

for ikke så lenge siden våkna jeg på kjøkknet fult påkledd med pakka ryggsekk. Da jeg våkna var jeg ganske forundra, så at kl. var 3 om natta. Gikk og la meg igjen og sov videre. :p

Det som var bra var at jeg slapp og pakke når jeg skulle dra på skolen :)

Lenke til kommentar

Pissa i klesskapet mitt er det verste jeg har gjort.

Jeg har også gått for å vaske meg utallige ganger.

- Jeg var på hytta til en kamerat engang, så fortalte faren hans at jeg hadde gått ut i boxer mens det var masse gjester der, gått inn på badet og vasket meg på henda også lagt meg igjen.

Lenke til kommentar
Jeg var i Spania med en kamerat og familien hans. Plutselig en natt så reiste jeg meg opp og stod i sengen mens jeg skrek: TA DE J*VLA TYVENE! DE STJAL F*ENMEG KAMERAET MITT! SAAAAAAAT*N!

Hele familien våknet, mens jeg sov videre. Dagen etterpå var litt flau.

wh1te er nå avhengig av kameraer.. :ermm:

EDIT: Sorry for 2 poster etter hverandre.

Endret av highlander-
Lenke til kommentar

Kom på noe... Eg har ein fobi mot bier osv.

Eg hadde akkurat blitt operert for "tvillling" (for dei som veit ka det er), så eg hadde eit stooort åpent sår ved halebenet som legen hadde sydd fast ein bandasje sak. Saken er det at eg ikke kunne bøye meg framover, så eg måtte ligge eller stå.

Point: Eg låg å såv mens eg drømt om at det var ei diger bie som dreiv å fløy over hode mitt, så eg bynte å vifte med henner å ting helt til eg reiste meg fort opp i sittende stilling (som var umulig uten intens smerte). Eg voknet da av den nest verste smerten eg har kjent og av eg ropte ut i smerte. Ting ble heller ikke så arti da eg fant ut at det ikke va noen bier der :dontgetit:

Verste smerten er å få ei 7cm lang sprøyte inn mellom ryggvirvelene (for bedøvlese).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...