Izor Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Eneste jeg kan komme på er at jeg engang er helt sikker på at jeg la meg uten genser og når jeg våkna hadde jeg den på meg. merkelig Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det mest spennende jeg har gjort i søvne må vel være... *tenke tenke* Sove? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 En gang sov jeg og en kamerat og broren min på stabburet til hytta til familien. Da skal jeg visstnok ha ligget helt stille og sovet som vanlig, mens kameraten min hadde problemer med å sove. Plutselig skal jeg ha kastet meg opp i sittende stilling, litt sånn Dracula-aktig, og skreik alt jeg klarte, også la jeg meg ned igjen på samme måte og sov. Jeg skal også ha lekt 2. verdenskrig, sparket kameraten min i trynet, og gått ut for å pisse også trynet i snøen når jeg sovnet igjen. Dette skjedde på en uke. Stoler ikke på meg selv når jeg sover over hos folk og sånn . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg var i Spania med en kamerat og familien hans. Plutselig en natt så reiste jeg meg opp og stod i sengen mens jeg skrek: TA DE J*VLA TYVENE! DE STJAL F*ENMEG KAMERAET MITT! SAAAAAAAT*N! Hele familien våknet, mens jeg sov videre. Dagen etterpå var litt flau. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg ligger stort sett rolig når jeg sover, men har hørt flere ganger at jeg visstnok har sagt mye rart på telefonen til folk som har ringt meg. Husker ingenting av det. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette er klare symptomer på alt for mye data gutter! tisser overalt og greier Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 når jeg var mindre har jeg gått ned på kjøkkenet og drukke et glass appelsinjuce, sagt hei til mamma (som våknet av bråket jeg lagde på vei til kjøkkenet) en annen gang var broren min borte, jeg stod opp av senga, tok med dyna, gikk ned på bade tisste i dass, (glemte og trekke i snora) gikk inn på broren mitt sitt såveromm og la meg der ellers snakte jeg mye i søvne før Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg drømte en gang at jeg og naboen satt i snøen, så plutselig begynte han å si "Øystein vil ha bolle, Øystein vil ha bolle..." Da ble jeg så sint på han at jeg dro til han. Voknet med vondt i handa etter jeg slo den i veggen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) gjorde faktisk noe tidligere i dag. jeg var på LAN i natt og såv ca 1time på en tjukkas. (au) så for ca 1 time siden vekket broren min meg etter jeg sovnet på soffan og ville låne kortet mitt til jobb, jeg forstod vist ikke helt og prøvde og gi han mobilen min, så gikk jeg bort til kjøkkenet og skulle ha litt vann fra watermaskinen (rense sak). så jeg tok mobilen jeg fortsatt hadde i handa under kranen der vanne komm ut. og trykte på knappen, rett etterpå tok pappa som stod bak meg og rev meg vekk og begynte og kjefte på meg. så våknet jeg sikkert litt av det kalde vanne som rant langs handa mi etter mobildusjen. jeg forstod ikke så mye men greide og gi korte til jobb til broren min og pappa tørket mobilen. ahhh I love SE t630 Endret 23. oktober 2004 av MagE Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg kjenner en som hadde gått ut på badet og begynt å pusse tenner med sånn "rompekrem" eller hva det heter!!!! :lol: Edit: Rette fra .lol: til Endret 23. oktober 2004 av xerminx Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg klarte å sovne på skolen da vi øvde på et julestykke. Våknet av at jeg datt med hodet først rett i pulten foran meg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg kjenner en som hadde gått ut på badet og begynt å pusse tenner med sånn "rompekrem" eller hva det heter!!!! :lol: Edit: Rette fra .lol: til Æsj! Rompesalve = . Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 når jeg var litt mindre våkna jeg opp på et rom fylt med søppelsekker og andre diverse ting Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 for ikke så lenge siden våkna jeg på kjøkknet fult påkledd med pakka ryggsekk. Da jeg våkna var jeg ganske forundra, så at kl. var 3 om natta. Gikk og la meg igjen og sov videre. Det som var bra var at jeg slapp og pakke når jeg skulle dra på skolen Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Pissa i museburet til søstra mi.. Musa var inni også.. EI EKTE MUS FFS! sånn liten gnager... Endret 23. oktober 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ting jeg har gjort i søvne: Kledd på meg Gått på do Trødd på hodet til en kamerat(uten at han våknet) Endret 23. oktober 2004 av Jokko88 Lenke til kommentar
highlander Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Pissa i klesskapet mitt er det verste jeg har gjort. Jeg har også gått for å vaske meg utallige ganger. - Jeg var på hytta til en kamerat engang, så fortalte faren hans at jeg hadde gått ut i boxer mens det var masse gjester der, gått inn på badet og vasket meg på henda også lagt meg igjen. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg var i Spania med en kamerat og familien hans. Plutselig en natt så reiste jeg meg opp og stod i sengen mens jeg skrek: TA DE J*VLA TYVENE! DE STJAL F*ENMEG KAMERAET MITT! SAAAAAAAT*N! Hele familien våknet, mens jeg sov videre. Dagen etterpå var litt flau. wh1te er nå avhengig av kameraer.. EDIT: Sorry for 2 poster etter hverandre. Endret 23. oktober 2004 av highlander- Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Kom på noe... Eg har ein fobi mot bier osv. Eg hadde akkurat blitt operert for "tvillling" (for dei som veit ka det er), så eg hadde eit stooort åpent sår ved halebenet som legen hadde sydd fast ein bandasje sak. Saken er det at eg ikke kunne bøye meg framover, så eg måtte ligge eller stå. Point: Eg låg å såv mens eg drømt om at det var ei diger bie som dreiv å fløy over hode mitt, så eg bynte å vifte med henner å ting helt til eg reiste meg fort opp i sittende stilling (som var umulig uten intens smerte). Eg voknet da av den nest verste smerten eg har kjent og av eg ropte ut i smerte. Ting ble heller ikke så arti da eg fant ut at det ikke va noen bier der Verste smerten er å få ei 7cm lang sprøyte inn mellom ryggvirvelene (for bedøvlese). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå