Gå til innhold

Hva har du gjort i søvne?


MrLuni

Anbefalte innlegg

eneste jeg kan kommer på var da klassen min var på klassetur og sov i en hytte ett eller annen sted.

 

midt på natta våkna kammeraten min av at jeg sto(!) oppå brystet hans, uten å si et ord. han mista pusten og skrek "hva faen holder du på med tor!?", og skjøyv meg vekk. husker ingen ting av det :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den 16 mai sovnet meg på dassen mens eg satt å gjorde nr2 (ganske full den kvelden ja).

 

Va på LAN med noen kompisser, da den ene sovnet etter 2 døgn, han såv sittenes og momlet noe med ein avkappa hand og mye blod . Han sa noe anna og men husker ikke ka det va.

 

Det er mye eg har gjort men det husker eg ikke noe av, mest på grunn av alkoholen sikkert ;)

Lenke til kommentar
Jeg har knekt handa i søvne... Var ikke gøy å vokne dagen etter da...

Hvordan klarte du det? :ohmy:

Det vet jeg ikke, men må ha slått mot en av kantene i senge som er på hver hjørne. Det ene benet mitt i handen hadde spjælet på langs fra den ene enden og helt over til den andre enden omtrent (langefinger benet inni handen). Legen hadde store problemer med å se det på røngten.

Lenke til kommentar

Mye bra her :)

 

Har vert på skattejakt :p

En annen gang så slo jeg drit hardt i veggen av en eller annen grunn :ermm:

Jeg har også våknet av å slå hardt i veggen. Jeg tok ut feil hånd da jeg skulle skru av vekkerklokken i (halv)søvne.

 

Ellers så våknet hele familien da vi var på hyttetur i fjor sommer. Det hadde vært et brak, og jeg våknet av at jeg lå på gulvet oppå deler av bagasjen vår. Jeg så at jeg hadde et ganske stort kutt på låret, men det gjorde ikke vondt, så jeg klartet opp igjen i øverkøyen og la meg. Sovnet igjen med en gang :p Har fortsatt et ganske stort arr, og ingen vet egentlig hvordan det skjedde. Jeg har en mistanke om at jeg prøvde å gå i søvne. I øverkøyen. :shrug:

 

Edit: Feil sommer først ;p Ikke at det spiller noen rolle, men...

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

I følge en kompis; jeg gikk inn på badet tok av meg boxeren, gikk inn i stua, moste fjernkontrollen i gulvet, gikk og la meg på stuebordet.

 

Det stemmer mest sanneynelig siden jeg våknet opp ved siden av stuebordet med en most fjernkontroll :p

 

EDIT: jeg hadde vært oppe i 2 dager og jobbet i strekk, for så og gå rett på fylla før dette skjedde :p

Endret av haddis
Lenke til kommentar

faren min sto opp og drakk kaffen sin som han gjør vær morgen, tokk på seg skoa og satt på seg i bilen og dro på jobb.

når han kom på jobben sto alle og stirra på han og lo men ingen sa noe

2-5 min etter sa sjefen det er iskaldt ute og du går bare i stilongs!!

faren min er så dum av og til :(

han hadde "glemt" buksa så han gikk med stilongs og arbeidsjakka si

men han fikk lånt seg en bukse da det skjedde i fjor vinter

Lenke til kommentar

Notorisk søvngjenger. Vekker hele familien minst annenhver uke med brøl, skrik og andre kjipe saker.

Gikk en gang i søvne rundt på ferja over til Kiel, Storesøsteren min så meg tassende rundt i ørska i boxern utenfor tax-freen midt på natta.

Falt en gang på ryggen, våkna opp av at det var vått i senga av blodet mitt. Aner fremdeles ikke hva som skjedde, våkna ikke av fallet selv om jeg nå har et stort arr på ryggen.

Kan ikke sove i køyeseng siden jeg sannsynligvis kommer til å falle ut.

Våkner ofte opp et helt annet sted enn der jeg legger meg.

For litt siden våknet jeg opp og hadde flyttet en stor bokhylle 3 meter og veltet kommoden.

Tisset på tastaturet på min gamle pc :roll:

 

I militæret tok jeg texas sibir i søvne.

Ellers så løp jeg litt rundt brølende både på rommet og på stasjonen jeg ofte sov på. Endte med at gutta på laget begynte å filme meg når jeg var oppe og gikk. Ved dimmetider hadde de en fin samling med klipp av meg som trasker rundt og sier dumme ting.

 

Har en machete hengende på veggen på rommet, våknet opp med den i hånda uti gangen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er ikke noe jeg har gjort men..

Det hele skjedde på hytta for noen år siden jeg og brutter måtte ligge på samme rom. Det var det køye senger jeg la meg nedert og bruttern øvers. Midt på natta måtte jeg ut å pisse da jeg kom inn a la meg så jeg bruttern hoppe ned fra øverste køye og våkna helt i ørska.. Han fikk bare litt vondt i siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...