MrLuni Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Såg noe lignende på Vg.no For rundt eit år siden så våknet eg opp på golvet, uten å vite hvordan eller hvorfor. Det va ei helt vanlig natt uten alkohol eller noe. Har ein tendens til å snakke i søvne og... Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det var på TG for 4 år siden, hadde gått 3 dager uten søvn og satt foran pc'n og spilte et eller annet som jeg ikke husker. Tydeligvis sovna jeg, men det som skremmer meg er at jeg våkna av at jeg var ute å gikk blant radene og fant ikke plassen min. Da jeg endelig fant frem, fikk jeg høre av folka rundt meg at jeg hadde vært borte i 40 minutter ...snakk om å gå i søvne ... Lenke til kommentar
--Makaveli-- Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gikk på skolen i bare boxern når jeg var yngre, men heldigvis våknet jeg opp når jeg hadde kommet utenfor døren. Ble sikkert vekt av kulden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har tatt telefoner når det har ringt og snakket med personene uten å huske en drit! Har sittet meg opp og våknet sittende. Har sovnet på dassen. Dette er de eg kommer på. Om eg har gjort noe villere og så lagt meg igjen uten at eg vet ka eg gjorde tror eg ikke har skjedd. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg sover når jeg sover , stille liggened i sengen min , av og til på sofan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 av og til på sofan dvs? når dama er sint? Eneste jeg gjør søvne det er vel en ting...... og snakker i søvnet Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har vaska meg, kledd på meg og tatt på meg sekken. Var klar til å gå en tur på skolen når kl var rundt 3 om natta. Pappa vekte meg når jeg var på vei ut døra :/ Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 er bare et par dager siden en kompis av meg kom vandrende inn på rommet mitt, iført bøxer og skolesekk (vi deler hybel, og har rom på hver vår side av gangen) og skulle legge seg... han trodde det var hans eget rom, og stod og så seg rundt og lurte litt på hvorfor rommet hans var så stort... og jeg lå og lurte på om han var full Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har vaska meg, kledd på meg og tatt på meg sekken.Var klar til å gå en tur på skolen når kl var rundt 3 om natta. Pappa vekte meg når jeg var på vei ut døra :/ OMG! Du må være glad i skolen Jeg snakker ofte i søvne. Som oftest driver jeg og krangler og kjefter. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har vert på skattejakt En annen gang så slo jeg drit hardt i veggen av en eller annen grunn Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 en gang så gikkk jeg på badet og pælma boxern i dass, også gikk jeg og la meg ijænn :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 sovna i dusjen en gang. Ellers litt snakking. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har knekt handa i søvne... Var ikke gøy å vokne dagen etter da... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har sovnet i Dusjen en gang, merket at jeg var på vei ned for å slikke gulvet. Har sovnet på dassen. Pleier å snakke i søvne ganske ofte, og sier ting som "eg tok an eg tok an! eller noe sånt.. Kjefter og smeller.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har knekt handa i søvne... Var ikke gøy å vokne dagen etter da... Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg ropte ut navnet til venninna mi en gang bare helt sånn plutselig. Så viss noen snakker til meg greier jeg aldri å forstå hva de snakker om, og da blir jeg bestandig kjempesint og begynner å kjefte på de som prøver å føre en samtale med meg! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 familien til eksen til mudern kan man skrive en bok om. broren hans hadde nettop giftet seg og bodde i et hus ved siden av foreldrene. Og plutselig helt uten grunn sette han i et KRAFTIG brøl. foreldrene hans fikk panikk og kom springende bort. eksen gikk en gang langt ut på marka ved siden va blokka å la seg. og enda en bror hadde vært på teltur og dagen etterpå våknet alle på marka og teltet va høgt oppe i et tre. (ikke spør meg om åssen det går ann) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg var liten. Jeg hadde en seng. Oppå senga var det en seng. Jeg sov på den øverste senga. Så datt jeg ned. Venstre/nedre del av brystkasa ble bøyd utover. Så de to nederste ribbeina er litt skjeve. Merka ikke noe annet enn at jeg hadde vondt i ryggen når jeg våknet. Ribbeina mine er fortsatt litt skjeve Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Bruttern pissa visstnok på kjøkkengulvet i sin tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå