Crozzfire Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg trenger tips til noen helt greie, stereo desktop høyttalere. Liker god kvalitet, og en ok bass (men ikke subwoofer da, bare 2 høyttalere). Skal brukes til familiebruk. Noen som har forslag? Takk Endret 21. oktober 2004 av Crozzfire Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ingen? Kan vel ikke være så vanskelig når det bare gjelder 2 høyttalere? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 finnes ikke mange gode pc-høytalere der ute som ikke har sub Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Men vil holde meg en stykke under 500... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Da kjøper du de som ligger rett under 500 kr.. Noe særs med lyd kan du bare glømme uansett.. Endret 21. oktober 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Altec Lansing har gode høytalere! Billigst: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=116752&cks=PRL Dyrest: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123774&cks=PRL Dette er kun sterohøytalere. Men heller du over på 2.1 sett, så vil jeg anbefale Altec Lansing ATP3 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=103410&cks=PRL Sub'en kan du jo bare stue bort eller skru ned effekten på... Endret 21. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
ketle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Logitec X-230 har en liten basskasse og meget god lyd til under 400,- . Bruk prisguiden Garanterer at du blir fornøyd Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Altec Lansing ATP3 som nevnt over skal være bra. Legg et par hundre ekstra i det og få en sub. Skal du få brukbar lyd må du ha det. Ellers blir det bare blikkbokslyd.... Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Logitech X-220 og Logitech X-230 koster jo ca kr 350. Masse bra lyd for pengene. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Mine Creative høyttalere 2.1 fungerer meget bra og kostet 400,- (Jeg har desverre ikke funnet akkurat min modell på sidene, sannsynligvis utdatert og erstattet av ny.) Altså får man rimelig god kvalitet til en billig penge, så lenge man ikke er fin på det. Her kan det spilles høyt og klart, med bass og gode greier. Endret 22. oktober 2004 av trygvan Lenke til kommentar
Soris Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 gå for X-230. Mye lyd for lite penger. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja,gjør heller som noen av de andre har sagt kjøp deg ett høytalersett med feks.2 høytalere og 1 sub..ellers så blir det så dårlig lyd, har selv erfaring med det. det var en av grunnene til at jeg kjøpte 2.1 høytalersett.. dette kan kanskje: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119613&cks=PRL være noe ? Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for alle svar! En annen grunn til at jeg bare vil ha 2 høyttalere er rett og slett at jeg har meget begrenset med plass... Har forresten hatt noen desktop høyttalere som fulgte med IBM aptiva for 5-6 år siden, og de har funket helt greit.. Så tror jeg skal klare meg uten sub Tror nok at jeg går for disse, hvis ingen har noen dårlige erfaringer med de, da..? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for alle svar! En annen grunn til at jeg bare vil ha 2 høyttalere er rett og slett at jeg har meget begrenset med plass... Har forresten hatt noen desktop høyttalere som fulgte med IBM aptiva for 5-6 år siden, og de har funket helt greit.. Så tror jeg skal klare meg uten sub Tror nok at jeg går for disse, hvis ingen har noen dårlige erfaringer med de, da..? For en tilfeldighet! Jeg gikk også fra Aptiva høytalere til de samme høytalerne som du linket til. Må bare si at jeg syntes de var SÅ fete, hadde god bass og fin diskant. (i forrhold til aptiva høytalere) Så fikk jeg KOSS UR40 headsett, og opplevelsen ble enda bedre, men savnet det lille ekstra, og sitter nå på Altec Lancing ATP3 og fryder meg! Minusene med ATP3 er at sub'en er litt stor(longthrow element) og at det mangler headsett utgang på høytalerne. Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 hehe kult, da er det vel ingen tvil. Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg har Harman Kardon HK695, og synes de virker bra. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ja, de er sikkert greie Jeg har noen lignende høytalere hjemme bortsett fra at de er litt mindre og de har ikke mer en max. 3 watt pr. høytaler.. Men jeg har kvitta meg med de nå da..så de der funker sikkert helt fint til ditt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå