div_ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hver FA*** gang jeg skal fjerne den fra system så kommer det feilmelding, HVER gang..slik at jeg må avslutte system.exe, så virker det..men skal det være sånn.FW skal gså kunne tas av etter bruk...ittirerer meg grenseløst..og det er INGEN traffikk på disken heller Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 kanskje en ide å uttype deg litt bedre hvis du ønsker noen svar.... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 alltid samme melding :"om at disken ikke kan fjernes akkurat nå, prøv igjen senere"..Når jeg velger å fjerne den fra system etter endt bruk. Yeah right, om jef hadde ventet 100år ville det fortsatt vært samme melding Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva er det snakk om her? Ekstern harddisk? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) maxtor 5000xt= extern HD... den er i fin form, bare så irriterende med alltifd å få opp det gule vinduet, "om at du ikke kan stope den, men prøv senere meldingen"..Det er jo INGENTING som bruker disken akkurat nå.så jeg fatter ikke hvorfor den kommer opp Bare litt sending av info. så må jeg restarte og hele F pakka for å kunne koble fra disken "på en sikker måte" rett før jeg trykker den opp baken på maxtor,må jo klare litt arbeid og derretter frakobling uten å skape seg! Endret 20. oktober 2004 av div_ Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sikkert noen prosesser som cacher eller noe annet sjukt.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hehe HELT sikert..du vet hvordan windows er:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå