rakeme Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 I dag kjøpte jeg meg et Jensen Networking Starter Kit og det gikk greit å innstallere det, men med i pakka så fulgte det også med en liten ledning med 3 pinner. Det virker ikke som jeg trenger den for kortet funker som bare det, men jeg lurer nå likevel på hva den er til og hvor den den andre enden skal kobles hen. Er det noen som kan svare meg med det? [ Denne Melding var redigert av: rvbakken på 2001-11-10 17:11 ] Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 WOL Wake On Lan Festes til hovedkortet Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 Ok, sånn at pc'en kan starte fra en annen maskin i nettverket, eller? Men hvor på hovedkortet? Finner ingen kontakt som passer. Maskinen er en IBM Aptiva fra '98, 166mmx, 16Mb ram etc. Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 litt nærmere forklart: WOL= En funksjon som tillater nettverkskortet å vekke opp maskinen fra hvilemodus. Lenke til kommentar
who_cares Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 ---hovedkortet på maskinen din støtter ikke WOL så bare glem det--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå