Steikern Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg lurer på hvilken av disse hovedkortene som er best? dette eller dette her? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 heter "hvilket" er best... Men til saken, samme hvilket du går for der tror jeg, begge er basert på via kt600. Jeg har allerede anbefalt deg et socket a HK basert på Nvidia nforce 2 400 brikkesettet. Men hvis du absolutt skal ha VIA.... gå for det billigste!? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hehe. var ikke akkurat store korta nei... via er vel heller ikke noe å satse på etter min mening.. men men, enig med fflex: kjøp det billigste og slit med det. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det billigste er best på lyd, digital utgang osv. Det dyreste er det 3 minne slotter på. Men kjøp deg et demobrukt Nforce 2 ultra Lenke til kommentar
sarcasm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 heter "hvilket" er best... lol jeg reagerte på det samme. --- jeg ville brukt penger på det med fler ram slotter. men demovare ? jeg har ikke noe spesiellt fine erfaringer med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå