vegard83 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er denne webshopen ute av drift...gått konk...? Feil med mp3-spilleren min jeg kjøpte hos pcbutikken..hva gjør jeg i såfall med denne? Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er denne webshopen ute av drift...gått konk...? Feil med mp3-spilleren min jeg kjøpte hos pcbutikken..hva gjør jeg i såfall med denne? Dersom en butikk har gått konkurs, gjør du kravene dine gjeldende overfor forrige salgsledd. Dette er mest sannsynlig produsenten. Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hola! Det har vært innbrudd i lokalene flere ganger i høst. Bandittene er varetektsfengslet, men hvordan det vil gå med forretningen vet jeg ikke... Dersom det er noe feil på varene dere har fått derfra, er det to muligheter: 1) Bruk produsentens garanti. 2) Reklamer overfor forutgående ledd (Norek?). Og la meg forresten legge til: Vent og se om gutta får firmaet på beina igjen. HH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå