Gå til innhold

Trenger hjelp med radeon 9800 pro

frodej

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte og installerte et powercolor radeon 9800 pro i dag. Kortet funker fint, men ikke helt fornøyd.

Skal ikke dette kunne takle farcry i "high" nivå? Det hakker... kan det evt være 4.10 driverne til omega?...

og når jeg spiller hitman 2, så fryser plutselig bilde, og jeg må reboote, og maskinen har reboota selv en gang i løpet av kvelden, hva kan grunnen til dette være?

Mvh

Frode Jakobsen

*Endret emnetittelen*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å spille Far Cry på max så må du ha en CPU på 2 GHZ og oppover (ikke Celleron :thumbdown: ), 1GB med ram (holder med en 512 brikke men da vil du oppleve litt lag innimellom, plus et Radeon 9800Pro/XT! (Funker som en drømm med X800Pro/XT, men det trenger du ikke med mindre du driter penger akkurat nå)!

Jeg drar Far Cry på max jeg, det vil si 1280x1024 plus alle effektene på Ultra High og high, no lagg! :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
For å spille Far Cry på max så må du ha en CPU på 2 GHZ og oppover (ikke Celleron :thumbdown: ), 1GB med ram (holder med en 512 brikke men da vil du oppleve litt lag innimellom, plus et Radeon 9800Pro/XT! (Funker som en drømm med X800Pro/XT, men det trenger du ikke med mindre du driter penger akkurat nå)!

Jeg drar Far Cry på max jeg, det vil si 1280x1024 plus alle effektene på Ultra High og high, no lagg! :thumbup:

tja.. drar farcry på max av alt med 512 kingston 3200, 3.1 ghz og 6800LE ;)

Menne.. er det no måte å få vist fps ?

Lenke til kommentar
spec på pc er: amd athlon xp 2400+, 390 mb ram, powercolor radeon 9800 pro...

skal ikke det være bra nok for å hvertall kjøre high details?

Nå er ikke jeg en AMD fan eller ekspert så kan noen fortelle meg hvor mye en athlon xp 2400+ er i GHZ?

Men tilbak etil topicen: Du må nok vurdere å skaffe deg et minne på 512 DDR, Bruker du SD-ram eller DDR?

Lenke til kommentar
Ein Athlon XP 2400 er standard 2Ghz

Men da skal han kunne kjøre Far Cry på max, som geronimo_nn ovenfor.

Men fyr inn en 512 brikke da! :thumbup:

Har du gjort følgende:

1. Installert nyeste skjermkort drivere (4.10 er de nyeste www.ati.com de drivere som følger med skjermkortet er gamle ofte 4.2 - 4.3

2. Legg inn chipsettdrivere! :yes:

Da tror jeg du vil dra litt i Far Cry! :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...