Empty Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er endelig Active mode i Dc++ etter å ha disabla routeren i modemet, men alt funker mye dårligere nå. Jeg får opp mye mer når jeg søker, men får desverre ikke lasta ned. Den blir stående på Connecting en stund også får jeg Connection timeout. Jeg har åpna port 1485 til TCP og UDP, har disabla firewall og sjekka den externe ip'en at den er riktig. Noen som har et forslag eller to ? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror det er port 1412 du bør bruke, men du kan jo sjekke om du får det til ved å følge denne Lenke til kommentar
Empty Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 I følge FAQ'en her så står det: You need to forward one port. Select a number between 1024 - 65535, they should mostly all be free. Make sure both UDP and TCP is being forwarded on the port you chose. Ved bruk at Active mode så bruker den også veldig lang tid på å få tak i filelistene og begynne å laste ned... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har prøvd å bare ta en random port jeg også, men fikk det heller ikke til da, fikk, som du, bare Connection Timeout. Var derfor jeg leita opp den artikkelen, har ikke fått testa det sjøl enda men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå