fredriku Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har nå fått et problem med mitt ASUS 6800 Gamer Edition som orginalt har 12 pipelines. Moddet det til 16 pipelines, og det funker veldig bra i både 3D Mark 03 og 3D-spill. Men da jeg kjørte 3D Mark 05, får jeg en haug med grafikkfeil. Hva kan dette skyldes? Er de 4 resterende pipelines ødelagt? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Gjort det samme selv, og det er kun i 3DMark05 jeg får denne feilen. Derfor blåser jeg i det og tar det med ro intill det dukker opp i et spill. :-) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Gjort det samme selv, og det er kun i 3DMark05 jeg får denne feilen. Derfor blåser jeg i det og tar det med ro intill det dukker opp i et spill. :-) takker for svar. Selv tar jeg det med knusende ro og er lykkelig over at det funker. Men jeg skjønner ikke at det funker perfekt i ALLE 3D spill, som NFSU og Far Cry, men ikke i 05.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har tenkt tanken selv, men har ikke funnet noen god forklaring på det. Tviler på at kortet kommer til å streike kun pga. dette. Minner meg egentlig litt om da jeg flashet mitt 9800 Pro om til 9800 XT. Da var det diverse problemer i 3DMark03, men i alle spill fungerte det utmerket. Sikkert noen som husker den problematikken. :-) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Blås i det, 3dmark er for geeks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå