ignorant Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har koblet til en Seagate 200 gb til den gamle aptivaen, men da jeg starter maskinen henger IBM logoen og jeg kommer ikke lenger. Hjelper ikke med oppstartsdiskett, ctrl-alt-del knappen er den eneste som funker. Har satt inn igjen den gamle hardisken og alt skulle være som det var, men det hjelper ikke. Har jeg fått skadet hovedkortet, eller har det noe med strømforsyningen å gjøre? Ignorant Spesifikasjoner Hovedkort CPU type Intel Pentium III, 500 MHz (5 x 100) Hovedkort IBM 66M2 Hovedkort chipset Intel 82440BX/ZX System minne 128 Mb (PC100 SDRAM) BIOS type Acer (06/30/99) Kommuniksjons port Kommunikasjonsport (COM2) Kommuniksjons port ECP-skriverport (LPT1) Kommuniksjons port ECP-skriverport Seagate Barracuda 7200.7 Plus - harddisk - 200 GB - ATA-100 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ordna med jumpere? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du må sikkert oppdatere BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå