Gå til innhold

problem med ms mus

Anbefalte innlegg

jeg har nå ms intelmouse explorer men som mange andre har min ledning også løsna slik at det nå er dårlig kontakt.jeg kjøpte den på telehuset for 1 år siden men jeg vet at det er 5 års garanti men får jeg bytte den eller fiksa den hvis jeg har mista kviteringen?,jeg har boksen med strekkoder på.

hvis ikke det går,noen som vet om ms norge har sån nummer i usa hvor du ringer og oppgir serie numeret til musa så sender deg en ny en eller hjelper deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skikkleg kjedleg det der, men det eg gjorde siden eg ikkje kunne vente på noe annen mus var og skru opp, dra ut ledninga, finne fram til brudd-stedet, kappe av ledninga der.. No klarte eg å ødelegge pluggen so festa ledninga til sokklen på printkortet, så då fann eg ledninga på ei gammal ps2 mus som allerede var ødelagt og kappa den ca 15 cm bak pluggen. Tvinna i hop ledarane etterkvart som eg fann ut hvordan det skulle være,, måtte jo ha strømm på slik at eg såg når den bevegde seg osv.. sikkert ikkje det smartaste eg har gjort..

hilsen en som også var så smart at det fyrste han gjorde når han fikk 1,4 ghz var å bruke blyanttrikset før han hadde testet cpu'en (men den funket no, heldigvis :D)

Lenke til kommentar

selvsagt kan jeg fikse det sjøl men har mest å få bytte den siden min model ikke finnes så får jeg sikkert den nye 3.0 :smile:

uansett finner jeg ikke noe fcc id under musa.

uansett ingen som har svart på spm. mitt får jeg byttet den uten kvitering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...