MonkyBOY Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har et Connect3D Radeon 9500 Pro. Det Har en speret BIOS finner kun beta BIOSer. Er det noe sted man kan skaffe en orgentlig BIOS vil gjerne klokke litt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 veit ikke om bios, men du kan laste ned Riva tuner. den kan du klokke med Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 BIOS'n er IKKE sperret det er De ræva Catalyst-driverne til ATI. Last ned F.Eks. Omega Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Er du sikker på at BIOSEn ikke er speret i og med at det står det i TEsten av kortet på hardware.no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Beuk Riva tuner da! skjønner ikke problemet jeg Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Beuk Riva tuner da! skjønner ikke problemet jeg BIOSen til 9500 pro er speret har prøvd ATI tool ,rivatuner og powerstrip den stiller seg enten tilbake eller klikker pcen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 åja. da er det ikke så lett. google litt så finner du sikkert ut hvordan du kan få fixa dette alike vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå