Zjaxy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hei.... har en sang på en halv time som jeg vil klippe til altså jeg vil ha det som kommer fra det 7vende minuttet til det tolvte. har dere noe forslag til program å bruke til dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) http://www.ezaudiorecorder.com/ezsplitter/mp3mate.exe MP3 Splitter & Joiner MP3 Splitter & Joiner is a very useful MP3 audio editor. It builds MP3 Splitter (MP3 Cutter) and MP3 Joiner in one, you can split, cut, trim a large MP3 file into multiple smaller pieces or join, merge multiple MP3 files to a larger one. Pre-listen / Preview split tracks with build-in MP3 player before performing MP3 splitting. Split, cut MP3 to equal tracks either by time or by section. With a slider bar, visually and quickly get to the position you want to split / cut the MP3 at. Edit and view MP3 ID3 TAG with build-in ID3 TAG editor. Merge and split MP3 files even over 1000 minutes or 1GB. Import/export track information of CUE files. Split, merge VBR (Variable Bitrate) / VBRI MP3 files. Endret 20. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
simeik Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Du kan bruke windows movie maker! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du kan bruke windows movie maker! ja det kan du faktisk, det var jeg ikke klar over Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 du kan bruke sound forge. og sjæl kan jeg faktisk anbefale musik maker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå