whoi Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg leste litt om athcool på gentoo forumet, og tenkte jeg skulle prøve det ut på min voldsomt varme amd athlon xp 2100+. Den ligger gjerne på over 50 grader i idle tilstand. 5 minutter etter at jeg starta athcool så lå den på 35 grader! Har bare prøvd det i rundt en time nå, og har ikke merka noen bivirkninger. Men på hjemmesiden står det at det kan oppstå ustabiliteter, treg disk aktivitet eller lydproblemer for noen. Jeg skal fortsette å teste det en stund til og gi beskjed hvis jeg opplever noen problemer. Temperaturen ligger nå mellom 32-36 grader. Må si jeg ble overraska over at det faktisk virka! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kameraten min har også brukt det, og han fikk den ned til omtrent 20 Celsius (om jeg ikke tar helt feil). Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har brukt athcool fast siden i sommer, og er storfornøyd. Temperaturen er vesentlig lavere, som er bra både for komponentene og strømregningen. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg er fortsatt imponert. Prosessoren lå på 31 grader når jeg sjekka i dag tidlig. Hvis dette holder seg stabilt så blir jeg glad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå