Lillevold Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen webshoper opererer med både betegnelsen P4 og P4E på prosessorer, er det noen som kan fortelle meg forskjellen? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) prescott og northwood. p4 512kb l2 cache. p4E har 1mb l2 cache Endret 20. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 "E"en i P4E er en betegnelse på at CPU'en er av typen "Prescott" (1024kB L2 cache, 90nm og 800MHz FSB). Når det kun står P4 må man skjekke nøyere i annonsen for å finne ut hvilken kjerne den er basert på. P4 "Northwood" med 512kB L2 cache og 800"MHz" FSB blir ofte betegnet med "C" (Altså P4C). Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 P4EE er også en ganske god greie Simen Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 P4EE er også en ganske god greie Simen egentlig ikke - Pga. pris... Noen som vet om de yter bra? Værd å kjøpe? - om jeg har penger... Klokker de bra? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 P4EE er også en ganske god greie Simen egentlig ikke - Pga. pris... Noen som vet om de yter bra? Værd å kjøpe? - om jeg har penger... Klokker de bra? Det er ingen av high end modellene som er verdt å kjøpe. Ytelse/pris er helt på trynet, men hvis man har penger, og interessen hvorfor ikke Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 P4EE er også en ganske god greie Simen egentlig ikke - Pga. pris... Noen som vet om de yter bra? Værd å kjøpe? - om jeg har penger... Klokker de bra? Det er ingen av high end modellene som er verdt å kjøpe. Ytelse/pris er helt på trynet, men hvis man har penger, og interessen hvorfor ikke tja.. hvis man klokker så får man en del for pengene. even though man trenger en dugbar kjøler. vet 3.4 - 3.6 ghz til prescott ( 90nm ) klokker helt sinnsykt. ( ja, vet verdensrekorden er satt med 3.6 ghz'en ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå