Gå til innhold

Får ikke enable Instruction Detection i NIS 2004

perpyro

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte Live Update på Norton Internet Security 2004 pro i dag og etter oppdateringen så får jeg ikke slått på "Instruction Detection"

Norton kommer opp med feilmeldingen"Failed to save setting. Please verify that your Windows account is not restricted." og kun mulighet til å klikke OK.

Hva er feil og hva kan jeg gjøre med det.

Jeg bruker Windows XP pro SP2.

Maskinvare står i profilen min.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problemet.

Min løsning var å legge inn en bruker till i XP, slik at jeg er nødt til å velge hvilken bruker jeg skal være når jeg starter XPen. (før hadde jeg bare en bruker, og XP startet direkte opp). Så etter jeg gjorde et har Norton Internet Security vært ok hos meg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjørt backup fra Lørdag.

Før jeg gjorde den siste oppdateringa virket og jeg fikk slått på Instruction Detection mens etter den siste oppdateringa fra Symantec så får jeg ikke det.

Arcus har du hatt det problemet lenge?

EDIT! Pålogginga til windows forsvant etter en oppdatering til windows i høst, er det mulig å få fram den pålogginga igjen uten å måtte lage en til konto for å få Instruction Detection til å virke igjen?

EDIT2! Nå har jeg laget meg en til konto slik at jeg måtte logge meg på maskina som før og det hjalp ikke :cry:

EDIT3! Er det et høyere accesnivå i windows en administrator eller er det feil med den siste oppdateringa til NIS 2004?

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...