Nerdiboy Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 jeg har lasta ner wine men hvordan installer jeg det? ----------------------------------------------------- Jeg har også tenkt å sette opp en router med linux. Hvilket program er best? Jeg bruker clarkconnect. ----------------------------------------------------- PS: Jeg bruker Slackware linux Lenke til kommentar
jean Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Aller best er jo å bruke en enkel distro (for eks legge inn slackware, bare la vær å legge inn så mye forskjellig dritt(kjøre meny install)), om du har kunnskaper nok til å gjøre dette, oppdatere det som trengs (kernel, iptables, ellers smådill man skal ha (det kjører jo ikke akkurat mange services om man skal ha en rein router), og configurere det selv.. er ikke mye man må sette seg inn i forsåvidt, om man har litt basic linux kunnskaper.. lære seg iptables, vite hvordan man oppdaterer en kernel, vite hva som MÅ inn, og hva som kan fjernes i installen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå