pc`baby Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 oppgraderte fra amd 2500 barton til amd64 3400mhz igår og internett er som sirup. hastigheten hakker . tok speedometer test .resultatet er alt mellom 16 til 2000 kbs. så satt eg sammen den gamle amd 2500 barton i ett annet kabinet og tok den samme speedometertesten. ganske stabil mellom 1800 til 2000kbs kjøpte en router i dag for å få begge på nett virket greit en stund men så plutselig vil ikke den gamle på nett. ka er det som skjer. spec amd64 3400mhz epox 8KDA3+ hk twinmos 3200 m winbound 400 ram upc bredbånd Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 funker dataen raskt ellers da? virker heller som om det er noe drit som har kommet inn på dataen. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 funker dataen raskt ellers da? virker heller som om det er noe drit som har kommet inn på dataen. jo maskinen fungerer fint ellers. fant ut nettopp at fungerer utmerket når eg koblet meg opp med usb kablen. så det er vel noe kluss med lan uttaket Lenke til kommentar
headbull Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kan være forstyrrelser ja, eller kan være noe fjusk med driverne... Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Kan være forstyrrelser ja, eller kan være noe fjusk med driverne... nja håper det er fusk med driverne får nå har den fått opp dampen litt. men er ikke stabil nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå