JustMe Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Pusset for litt siden opp tv stua hjemme, jeg bestemte meg da for å kjøpe inn center, bakhøytalere og sub for å kunne kjøre 5.1 surround på dvd/xbox. Etter det jeg har forstått må man bruke coaxial eller optical input på reciveren for å få skikkelig 5.1 lyd. Her kommer problemet det er bare en coaxial inngang på reciveren og det er bare coaxial utgang på xbox/dvd. Så det jeg lurer på er om det finnes en switch eller noe så jeg kan koble til begge å veksle mellom de etter behov. Evt andre måter å ordne dette på. Skal sies at jeg har 0 peiling på anlegg, så mulig spm. er helt på jordet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Med mindre du har et kabelsett til Xboxen, så har du kun analog stereo og kompositt fra den. Du kan ikke koble analog stereo inn i en digital-inngang og få surround. Jeg har Advanced A/V-pack elns og den har optisk utgang. Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jau vet jeg må kjøpe et sånt Advanced A/V pack men trodde den bare hadde coaxial ut Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://www.xbox.com/en-us/hardware/advancedavpack.htm Optisk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://www.xbox.com/en-us/hardware/advancedavpack.htm Optisk. Denne har S-video og fås ikke i Norge tror jeg. Kjøpte hvertfall min fra www.dvdboxoffice.com. Jeg anbefaler MS' originale RGB-scart med optisk utgang. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ah, jeg stusset litt på det. Du har sikkert rett. Min har RGB via SCART og optisk ut, kjøpte min på Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå