Gå til innhold

TV2 hjelper deg sin mobil test.

Eirik-h

Anbefalte innlegg

Etter min mening har k700 og 6260 like mye med funksjoner. Men 6260 har støtte for minnekort og symbian.

Like mange funksjoner? Du sier det jo selv, 6260 har Symbian, og da er ikke K700 i NÆRHETEN engang av å ha like mange funksjoner.

Så programmet, fatter ikke hvordan de kan komme å si at K700 var best av de testede.

Luktet kjøpt & betalt av SE spør du meg.

ja JOKU dær dreit du dæ ut :p

Man kan ikke ta en test fra tv2hjelper deg seriøst.. :thumbdown: de har sikkert sport folk på gata hva de syns om mobilene.. og laget test utifra det.. :whistle:;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg sende mail til tv2 hjelper deg, og sa at de burde slutte å bruke dinside (de gir jo bare terningkast 4 og 5!), og heller benytte amobil, og det synes de virket fornuftig, tror de vil kontakte 'SiRO' snart!

Kan dere ikke bare godta at Sony ERicsson har de beste telefonene for øyeblikket?

At Amobil skulle utføre bedre tester enn DinSide må jo være dagens vits. Og at du har sendt mail til Tv2 om det, er faktisk ennå morsommere... :D

At du foretrekker Nokia eller Siemens, betyr ikke at _alle_ andre gjør det. At du mener at det er alfa omega med Symbian, betyr ikke at _alle_ andre gjør det!

Amobil er av 14tisser, for 14tisser....

jeg skjønner at du er kommet i puberteten og sånn, men du trenger ikke å være frekk!

jeg har for det første ikke sagt at jeg ikke synes at SE ikke fortjener å vinne, men jeg synes at det var rart siden det står på tv2 hjelper deg sin side at de skal bryr seg om bl.a minnekort, som k700i ikke har! (skjønner ikke hvor du får det fra at jeg er imot se?)

hvorfor skulle ikke amobil utføre bedre tester enn dinside? Amobil sine tester er mye bedre enn de virker, hvis man ikke tenker på terningkastene! og jeg foretrekker faktisk ikke nokia! så der dreit du deg ut! :evil:

personlig liker jeg SE P900 og P910i!

At du mener at det er alfa omega med Symbian, betyr ikke at _alle_ andre gjør det!

Når skrev jeg dette?

dette synes jeg du kan spesifisere mer!

HæHæHæHæ??

hvem dreit seg ut nå?

Lenke til kommentar
Det ENESTE de sa var negativt på Nokia 7610 var prisen og et litt knotete tastatur. Tastaturet er litt knotete JA, men det er noe man blir fort vandt til, dessuten så har ikke testvinneren (K700i) engang megapixelkamera!!! Min mening :thumbup:

Jeg er enig! Men det kan godt ha vært flere ting de ikke likte, men de gikk jo så sabla fort gjennom den testen, at de sa ikke mer enn overflødig... :whistle:

Men K700i mangler både megapixel og minnekort, noe som gjør art det er litt rart at den vant...

Lenke til kommentar
Det ENESTE de sa var negativt på Nokia 7610 var prisen og et litt knotete tastatur. Tastaturet er litt knotete JA, men det er noe man blir fort vandt til, dessuten så har ikke testvinneren (K700i) engang megapixelkamera!!! Min mening  :thumbup:

Jeg er enig! Men det kan godt ha vært flere ting de ikke likte, men de gikk jo så sabla fort gjennom den testen, at de sa ikke mer enn overflødig... :whistle:

Men K700i mangler både megapixel og minnekort, noe som gjør art det er litt rart at den vant...

Det synes ikke jeg. Har en 7610 selv, og dama har en K700i. K700i er en mye bedre telefon enn 7610 synes jeg, forutom EN ting - kameraet.

K700i har bedre kvalitet på filming (7610 er mye mer hakkete), har bedre høytaler og lyd (7610 har en "bokslyd" i forhold). Skjermen er selvsagt mindre på K700i, men den er mye skarpere.

Dette er et par av de funksjonene jeg synes gjør K700i til en bedre TELEFON enn 7610:

Trykk på volum-tastene på siden, og klokken kommer fram med STOR skrift og opplyst display på K700i. Sjekke klokken på 7610 ? av med tastaturlås, for så og få på lys.. evt. prøv og les den kryptiske lille klokken på displayet.

Countdown timer og stoppeklokke (eksisterer ikke på 7610). Det finnes dog 2 programmer til 7610 som har disse funksjonene. Disse koster, og er av crappy kvalitet.

Radio

Lyset på kameraet (faktisk ganske genialt, veldig bra til lommelykt til og med!)

Mye bedre taster (på K700i).

Joystick snarveier (trykk Venstre for Ny SMS/MMS, trykk høyre for Verktøy menyen, trykk opp for Filbehandlings menyen, trykk ned for Kontakter, og trykk inn for hovedmeny).. 7610 sin d-pad har kun en shortcut, nemlig og trykke den inn for og få opp kontaktlisten..

Størrelsen og ergonomien (K700i er mindre, og bedre og holde i/taste på).

osv, osv.. orker ikke og ramse opp alt. Det eneste 7610 er bedre til, er og ta bilder, og Symbian (for dem som virkelig trenger det.. Det var morsomt og legge inn spill/program i begynnelsen, men så blir en jammenmeg lei av det.. hvem trenger egentlig og lese word, excel, powerpoint filer og slikt på telefonen?? Hadde jeg skulle hatt en telefon med slik funksjonalitet, så hadde jeg mye heller valgt P900/P910i (hadde en P900 og P800 før)).

Ang. minnekort.. 41MB holder lenge til bilder/klipp.. For musikk bruker jeg iPod Mini.

Kan ikke tenke meg at 6260 er en bedre telefon enn K700i heller. Forutom at den har minnekort og symbian da. Men det folket her på forumet ikke skjønner (en god del iallefall), er at mannen i gata bryr seg katta i symbian, uansett hvordan en ser på det.. Mannen i gata bryr seg MYE mer om Blåtann enn om Symbian for og si det slik, og det i seg selv burde gjøre det ganske lett og forstå at Symbian er en veldig liten nisje-ting pr. dags dato.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Symbian er også lettere å bruke enn andre menysystemer.

Men tar jeg feil eller sa du at Symbian ikke har BT.

ALLE symbian tlf har BT!

Mannen i gata bryr seg MYE mer om Blåtann enn om Symbian for og si det slik, og det i seg selv burde gjøre det ganske lett og forstå at Symbian er en veldig liten nisje-ting pr. dags dato.

Kameraten min hadde nesten ikke snøring på mobiler.

Han brukte nesten aldri mobil før vakke mulig å få tak i han.

Foreldra hans ringte meg når de ville ha tak i han. SÅ mye brukte han mobil før.

Jag aner ikke hvorfor men plutselig skulle han ha seg Nokia 7610.

Aner ikke hvor han fikk ideèn fra men han kjøpte den.

Han fikk den billig å fordi han kjente noen.

Symbian er så lett å bruke at til og med han skjønte det med en gang han fikk tlf.

Han synes tlf er kjempe lett å bruke. Aldri hatt problemer.

Da kan du tenke deg hvor brukervennlig symbian er......

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar
Sa ikke at Symbian telefoner ikke har BT.

Og jeg tror nok hvilken som helst person vil si seg enig i at K700i sin meny er mye enklere og navigere i enn en Series 60 (Symbian) telefon, og spesielt UIQ telefoner (P800/P900/P910i).

Du vet det sikkert, men bare for å forhindre misforståelser så er UIQ også Symbian. Series60 og UIQ er to forskjellige grensesnitt til SymbianOS.

Lenke til kommentar
Du vet det sikkert, men bare for å forhindre misforståelser så er UIQ også Symbian. Series60 og UIQ er to forskjellige grensesnitt til SymbianOS.

I know.. har, som jeg har skrevet, hatt P800/P900 selv.. samt Nokia 6600, 7610, 7250, 6100, 7210, og stort sett alle toppmodellene til både Sony Ericsson (Ericsson) og Nokia siden Nokia 2110i og Ericsson GH198/GH388/GH688.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...