Gå til innhold

TV2 hjelper deg sin mobil test.

Eirik-h

Anbefalte innlegg

Etter min mening har k700 og 6260 like mye med funksjoner. Men 6260 har støtte for minnekort og symbian.

Like mange funksjoner? Du sier det jo selv, 6260 har Symbian, og da er ikke K700 i NÆRHETEN engang av å ha like mange funksjoner.

Så programmet, fatter ikke hvordan de kan komme å si at K700 var best av de testede.

Luktet kjøpt & betalt av SE spør du meg.

Jeg er ikke enig i hvordan du tenker, 6260 er en litt "spesiell" tlf. Den er ikke en typisk folketlf. For oss som er litt spes. interesert kan den være en bra tlf. Den har kamera på siden, toppdelen med skjermen kan vris. Den har Symbian samt at den er stor, klompete og veldig firkantet. Sånne tlf. vil aldri slå ann blandt majoriteten av folket... det sier seg selv.

K700i er en folketlf. med ekstra god skjerm, bluetooth, brukbart kamera og mp3. Derfor vant den testen.

Det forundrer meg mer at ikke 6230 ikke engang ble nevnt i testen. Dette er jo en mye mer aktuell modell for folk dette var rettet mot enn 6260!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seks helt nye allround-mobiler i prisklassen 3000 til 5000 kroner ble vurdert etter funksjonalitet, brukervennlighet, design og pris. Nye multimediefuksjoner som kamera, video, mp3, radio og minnekort ble tillagt størst vekt i testen.

hvordan i hæ*** kunne da K700i vinne, den har jo ikke minnekort!

6260 virker som en bedre telefon etter min mening!

Lenke til kommentar
For meg virket det som de "Klaga" på at skjermen på Nokia 6260 var så vridbar. :hmm:

Upraktisk....

Men den kom jo på 2.plass rett etter k700.

Men har ikke 6260 fler funksoner enn k700? (Stopp meg hvis jeg tar feil!)

Eller like mange.

Testen på Tv så det ikke ut som om han som holdt N6260 ikke visste hvordan man vridde den jo :p

Og han viste heller ikke at man kunne legge den sammen motsatt vei.

Men den kom FØR Nokia 7610. Og s65

Til tross for at de har bedre kamera :yes:

Hv synes dere om testen?

(til de som ikke så den så går den sikkert i reprise en eller annen gang & de tok utgangspunkt i dinside.no sin test så dere kan lese der. :thumbup: )

di klagde jo på det at du ikke kan se hvem som ringer før du opner telefonen og muligens svare , regner egntlig med at telefonen svarer når di åpner den

Lenke til kommentar
jeg tror k700 er mere for "alle", derfor den vant.

men 6260 er jo bedre på alle måter, så...?!?

6260 er vel ikke akkurat bedre på størrelse. Du er nødt til å åpne den for å kunne bruke den. Du kan selvsagt vri displayet rundt, og legge det åpent. Men da er du nødt til å åpne klaffen og vri displayet rundt igjen for å kunne taste en melding.

Videre er det også uforståelig at Nokia ikke har puttet inn et lite display på utsiden av telefonen, så man kan se hvem som ringer, status på telefonen etc, uten å måtte åpne den. Hvis man sitter der med klaffen vridd rundt, forsvinner jo mye av vitsen med en klafftelefon, nemlig å beskytte tastaturet/(hoved-)displayet.

Så grunnet størrelse og nevnte praktiske særheter, antar jeg 6260 ikke gikk helt til topps.

Lenke til kommentar
jeg sende mail til tv2 hjelper deg, og sa at de burde slutte å bruke dinside (de gir jo bare terningkast 4 og 5!), og heller benytte amobil, og det synes de virket fornuftig, tror de vil kontakte 'SiRO' snart!

Kan dere ikke bare godta at Sony ERicsson har de beste telefonene for øyeblikket?

At Amobil skulle utføre bedre tester enn DinSide må jo være dagens vits. Og at du har sendt mail til Tv2 om det, er faktisk ennå morsommere... :D

At du foretrekker Nokia eller Siemens, betyr ikke at _alle_ andre gjør det. At du mener at det er alfa omega med Symbian, betyr ikke at _alle_ andre gjør det!

Amobil er av 14tisser, for 14tisser....

Lenke til kommentar

kul den siste setningen der... og tror det stemmer!

til deg som er furten for nettopp DU har en trist 6260 (JA DEG ja erik h)

Bit det i deg, taste oppsettet er humoristisk dårlig, skjermen er ikke gull, hverken oppløsning eller størrelse!!!

og det du har nevnt om denne tlf tidligre, skjermen er skjev, kamera er ute av posisjon... si meg - har du fått den tilbake fra verkstedet ennå?!?

:dribble:

SE ruler!

:tease:

Lenke til kommentar
kul den siste setningen der... og tror det stemmer!

til deg som er furten for nettopp DU har en trist 6260 (JA DEG ja erik h)

Bit det i deg, taste oppsettet er humoristisk dårlig, skjermen er ikke gull, hverken oppløsning eller størrelse!!!

og det du har nevnt om denne tlf tidligre, skjermen er skjev, kamera er ute av posisjon... si meg - har du fått den tilbake fra verkstedet ennå?!?

:dribble:

SE ruler!

:tease:

Ærlig talt, hva driver du med?

6260 ER faktisk bedre enn K700i, uansett hvordan du ser på det...

Oppløsningen, er kun slått av få telefoner i det norske markedet, og samme med størrelsen... Størrelsen er jo faktisk bedre enn K700i!! :wow::scared::cry:

Den har minnekort, Symbian (som ikke alle trenger, men er et stort pluss på papiret)

Vedder på at du sitter der å gnir på din nye K700i, som du fikk av pappa på din 13årsdagen din...

Lenke til kommentar
jeg sende mail til tv2 hjelper deg, og sa at de burde slutte å bruke dinside (de gir jo bare terningkast 4 og 5!), og heller benytte amobil, og det synes de virket fornuftig, tror de vil kontakte 'SiRO' snart!

Kan dere ikke bare godta at Sony ERicsson har de beste telefonene for øyeblikket?

At Amobil skulle utføre bedre tester enn DinSide må jo være dagens vits. Og at du har sendt mail til Tv2 om det, er faktisk ennå morsommere... :D

At du foretrekker Nokia eller Siemens, betyr ikke at _alle_ andre gjør det. At du mener at det er alfa omega med Symbian, betyr ikke at _alle_ andre gjør det!

Amobil er av 14tisser, for 14tisser....

Hvis du mener det er lavt nivå på folk elns...så må jeg bare si at du virkelig trekker snittet opp....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...