kidden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Går det ann å ha en mappe/harddisk på maskinen og bruke min egen ip-adresse som hjemmeside? Lenke til kommentar
kidden Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 ja Ok... Hvordan? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 installer webserver software og sett den opp til å vise ønsket fil i ønsket katalog som hjemmeside. apache er en fin og sikker webserver Lenke til kommentar
notorled Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Da kan jeg legge til at det lønner seg å bruke www.no-ip.com . Der kan du velge imellom mange url'er som skal redirecte til din ip. Du laster ned en klient som oppdaterer ip adressen din imot serveren. Jeg hadde delroton.zapto.org som server for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
kidden Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Da kan jeg legge til at det lønner seg å bruke www.no-ip.com .Der kan du velge imellom mange url'er som skal redirecte til din ip. Du laster ned en klient som oppdaterer ip adressen din imot serveren. Jeg hadde delroton.zapto.org som server for ikke så lenge siden Ok... nå har jeg registrert meg på www.no-ip.com og laget meg en url... Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sette redirection til din ip Lenke til kommentar
kidden Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Dte skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
kidden Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Dte skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 installere en webserver? Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Installer Abyss Web Server. Den har et enkelt webgrensesnitt for å sette opp serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå