daffyr Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) hva er vitsen med service pack 2? takker for seriøse svar Endret 20. oktober 2004 av blacktower Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 innebygd brannmur, bedre støtte for trådløse nettverk osv osv... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/default.mspx Lenke til kommentar
zyp Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er ørtibjarne tråder om dette på windows-forumet, let der litt. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sånn sikkerhetsmessig er det vel en del hull som er tetta (ifø MS) men tipper det går noen uker før de finner en kjemephull i SP2 og. Firewallen de har lagt inn i SP2 er jo faktisk brukbar men ikke noe kjempemessige greier akkuratt det heller. Bedre støtte for WLAN og en del letter og konfigurer. Det er de fordelen jeg har merka meg, er sikkert drøssevis av andre flotte finesser som jeg ikke har lagt merke til ennå. Har ikke merke noe negativ virkning etter jeg installerte det. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 +Innebygget bluetooth "støtte" (tvilsom) i windows Sp Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Feilpostet. Flyttet til Windows. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 en ting som er veldig nytt og man merker ofte er BLUESCREENs DivxPro, Norton System Works 2005, ikke engang partiton magic 8.02 funker engang uten at det blir bluescreen bluescreen og atter f***ings bluescreen Kan ikke huske sist jeg fikk bluescreen med sp1, men med sp2 så er det jo nesten uansett hva man prøver seg på så kommer den J***A bluescreenen Men bortsett fra at jeg slipper å innstalere programer, grunnet at da er det 99% sjanse for bluescreen, synes jeg sp2 er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå