stoff3r Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg har en samsung synqMaster 959nf, i det siste har den begynt å lage en summelyd, og fargen nede i venstre hjørne er blitt dårlig, dvs mer grønn enn de andre fargene. dette gjelder mest i oppstart, men hender den "klikker" seg dårlig under vanlig kjøring også. hvis jeg bare lar den varme seg opp litt og slår den av/på noen ganger, evt trykker "degauss" 5-6 ganger pleier det å ordne seg. skjermen er omtrent 0.5 - 1 år gammel. jeg har hatt Logitech z-560 høytallere stående rundt skjermen ganske ofte, de er tunge og godt magnetisk skjermet(de er tross alt pc-høytallere) det hender også at jeg har mobilen liggende ikke langt unna. hva er problemet? er den ødelagt og isåfall av hva? er den fukt-skadet? hvis noen vet noe eller har synspunkter eller spørsmål, så værsåsnill å post. har ikke lyst på ny skjerm enda. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Reklamasjon på skjermen? Prøv skjermen på gulvet f.eks, langt i fra andr el. ting. (eller fjern alle andre ting på skrivebordet ditt som er magnetisk eller eletrisk! Vis ikkje! send den innigjen til der du kjøpte den. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Prøv å stille på hz'en til skjermen, har iallefall løst problemet mitt da jeg har det samme problemet som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå