Instict Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hei. Jeg tenkte jeg skulle ha meg et nytt maxi tower.. Såg lenge på CM Stacker, men det vises å være utsolgt nesten overalt. Så nå har jeg sniffet litt på desse . Chieftec Case Maxi ATX Tower Casetek Super-Tower Kabinett BLÅ/SØLV Noen som har noen innvendinger til desse? Evt andre alternativ? En rimelig god mulighet for mange disker hadde vært bra. Og prisen bør ikke overstige 1500,-... (litt annerledes viss det følger med mye "ekstra" som vifter ,psu ol.) Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det Chieftek kabbiset så bra ut jeg hadde kjøpt det men det spørs hva du skal bruke det til Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 skal bruke det til harddisker Det andre kabinettet jeg bruker som filserver er litt full. Og jeg har ikke så lyst å drive å lime/teipe/skru diskene oppover veggene i kabinette. Lenke til kommentar
skol Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei, http://www.digitalimpuls.no har CoolerMaster Stacker på lager. Dersom du bor i Trondheim så har Digitalimpuls i Trondheim CoolerMaster Stacker på lager også. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) jeg endte opp med chieftec. Skal bruke det til filserveren. Håper jeg finner et sted hvor de har hjul Endret 21. oktober 2004 av Instict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå