div_ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ser det er flere betegnelser, vil bare være 100% sikkkert at det er rett..altså: Atrac3plus=Omg=OpenMG alle betegnelsene er for det samme formatet ikke sant? Lenke til kommentar
tahe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er nok lettere å spørre på www.minidisc.org, i hvert fall om du er stød i engelsk. Ellers er jeg sur på Sony om dagen. Var på nippet til å kjøpe MD HD slik at jeg kunne ta mine 160 Md'er og konvertere til 15 HD MD. Men så viser det seg at de har disablet opplasting av alt som ikke faktisk er tatt opp i HD. Så da kan jeg glemme å konvertere de samme diskene til mp3 også. Og dette har ingenting med andregenerasjonskopiering å gjøre: MD'ene mine er opptak fra LP samlinga, ikke kopier av CD, så minidiscen har ingen aning om at dette er materiale med copyright. Får vel kjøpe en brukbar AD-konverter som kan plugges inn i PC'en og ta opp LP'ene igjen. Ferdig med MD og Sony nå. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hadde net-MD. Det er dummeste kjøpet jeg har gjort. Open MG er et utrolig tullete program, samtidig som det tar vilt lang tid å laste over sanger. Nei, Mp3-spillere er nok det beste. Filformatene på MD gir heller ingen spess god lyd. det eneste som er positivt er batteritiden, min brukte 30 timer på et batteri. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Snakk om kontrollfreaker(MS), skal gjøre det vanskelig ved å greie alle under en kam Fortsatt synst jeg Atrac3plus er av god lyd, synd at programmet som brukes er så ustabilt, og at det ikke finnes alternativer til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå