Skrollan Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 når jeg skal bygge pc... trenger jeg noe spesielt verktøy???... er det viktig med an antistatisk matte og jordet armbånd???... vis ja hvor får jeg kjøpt dette???... takker for alle svar.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 nei, du trenger ikke noen spesielle verktøy, bortsett fra et vanlig stjerneskrutrekker:) Statisk elektrisitet kan være ferdig, men hvis du ikke går med ullsokker, ullgenser, står på teppe på gulvet så skal det nok gå bra med satisk elektrisitet.. tror at komplett har antistatiske matter/armbånd+++ /Clvn Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 olabukse, tskjorte, sokker ikke av ull, og ikke hold på på et teppe, helst på tregulv. pass også på at skrutrekkeren du bruker ikke har magnettupp, kan i verste fall forårsake skader som gjøre seg gjeldende på lang sikt. Lykke til! Det er kjempegøy! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 pass også på at skrutrekkeren du bruker ikke har magnettupp, kan i verste fall forårsake skader som gjøre seg gjeldende på lang sikt. Er det noe mer farlig da enn et vanlig skrujern ? Skrujern er jo kjempekjekke å ha hvis du skal plukke opp skruer som har falt inni dataen Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja, trikset er jo bare å ikke være så altfor nært komponentene;) har selv brukt skrujern med magnet tupp..er da selvfølgelig ytterst forsiktig med hvor jeg stikker den;) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Du skal jo skru på skruene, ikkje på kortet! Endret 21. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå