Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål om Dumpventil

benknude

Anbefalte innlegg

Må man ha turbo for å kunne ha dumpventil, jeg har lyst på den psssh lyden!!! :dribble:

Registerreima røk på bilen min, satt den på verksted, de byttet register reim og ny topp pakkning pluss arbeid. dette kom på 1800kr, er det dyrt eller billig i dette tillfelle? :innocent:

(Har ikke noe spesielt peiling på bil, men pc er min spesialitet)

Endret av benknude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg vet hvilken bil det er, høres det veldig billig ut. Bare bytte av regreim på Corradoen ville kommet på 2500 inkl deler dersom jeg hadde satt vekk arbeidet.

For å få dump må du ha turbo ja, eller evt kompressor. Ikke alle kompressorer bruker ventil for å slippe ut luften da.

Lenke til kommentar
Registerreima røk på bilen min, satt den på verksted, de byttet register reim og ny topp pakkning pluss arbeid. dette kom på 1800kr, er det dyrt eller billig i dette tillfelle? 

Litt vanskelig å si når du ikke sier hva slags bil du har da, men i utganspunktet høres det veldig billig ut ja!

(sikker på at vi snakker om topp- pakning, og ikke toppdeksel- pakning her?)

ebso86 Skrevet 20/10/2004 : 23:07

Du kan kjøpe den et sett med elektrisk dump, spiller av PSHH lyden vær gang du trykker på en knapp, husker ikke navnet på den.

Det må være noe av det tåpeligste jeg har hørt!!

(ikke ditt råd altså, men at noen vil ha det på en sløv bil.. :roll: )

Lenke til kommentar

På min 99 Audi skal Møller Ålesund ha ca kr 18.000 for bytte av registerreim (og da samtidig vannpumpe når man først kommer til der. Sparer bry senere). Bytte av reg.reim er standard ved 120.000 km på min bil. Gleder meg til det må gjøres neste år...

Så jeg synes din pris var latterlig billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...