Gå til innhold

Hvordan slette windows messenger???

JMW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-20 13:43, lavizh skrev:

SunChaser : ja?? ... han bør kanskje være det? ... unødvendig at samma spørsmål skal stilles tusen forskjellige ganger, når det er bare og bruke søke funksjonen og få svar med en gang ?

mensen eller? Bare ignorere det istede.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-20 13:04, JMW skrev:

Er det noen der ute som vet hvordan (om det går an da) man sletter windows messenger??

Har du noen gang hørt om google?

Tydlighvis ikke, så da får jeg bare mate deg med teskje her: start -> run -> "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove"

om ikke dette fungerer, stikk på TweakXP å søk på msn.

Lenke til kommentar

Beklager så meget hvis jeg ikke tenkte på å søke etter tidligere tråder... :oops:

Men alle er jo ikke gamle travere på hardware.no da, og da vet man ikke om alle ting og tang som finnes på denne utrolige bra siden.

Ha meg tilgitt, skal prøve å ikke plage dere med flere "x_antall_besvarte spørsmål" mer. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-20 15:02, JMW skrev:

Beklager så meget hvis jeg ikke tenkte på å søke etter tidligere tråder... :oops:

er ikke noe farlig det, bare bruk søkefunksjonen neste gang :smile:

Quote:

Den 2002-05-20 13:38, SunChaser skrev:

åååå så opptrekte vi var i dag a?

har du noen gang hørt "gi en mann en fisk og du har skaffet ham mat for dagen, lær samme mann og fiske og du har gidd ham mat for livet"?

På samme måte er det greit å oppfordre folk til å bruke google/søkefunksjonen i forumet :smile:

En annen grunn er at når relativt enkle spørsmål ikke forekommer ofte så heves kvaliteten på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...