Gå til innhold

Spille problemer: VPU-recover?

Kick150

Anbefalte innlegg

Hva søren er dette? Har nettopp kjøpt Doom3. Etter at spillet har kjørt i 2 minutter, får jeg opp feilmeldingen med vpu-recover. Spillet stopper helt opp og jeg må restarte. Har et Radeon 9600 series skjermkort. Har gått inn på ATI-skjerminnstillinger og deaktivert VPU recover. Men dette hjelper ikke :no: . Så nå trenger jeg hjeeeeelp :w00t: . Noen som har peiling på et enkelt dataspråk som jeg forstår? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkuratt samme specs som deg. Gå inn på egenskaper for skjerm og så advanced. Still inne på smartgart. Still agp farten til 4 og fastwrite til av. Dette løste alle mine problemer. Merket ingen ting på spill og pcen henger seg aldri opp mere i spill. Var plaget av dette spesielt doom 3! Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
[quote name='Fredric' date='20/10/2004 : 19:42'] Har akkuratt samme specs som deg. Gå inn på egenskaper for skjerm og så advanced. Still inne på smartgart. Still agp farten til 4 og fastwrite til av. Dette løste alle mine problemer. Merket ingen ting på spill og pcen henger seg aldri opp mere i spill. Var plaget av dette spesielt doom 3! Lykke til :thumbup: [/quote]
Jeg finner ikke det du foreslår. :cry: Når jeg går inn på ATI sin "skjerm", så får jeg bare opp standard bilde. Har du en smørbrødliste?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...