Kick150 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva søren er dette? Har nettopp kjøpt Doom3. Etter at spillet har kjørt i 2 minutter, får jeg opp feilmeldingen med vpu-recover. Spillet stopper helt opp og jeg må restarte. Har et Radeon 9600 series skjermkort. Har gått inn på ATI-skjerminnstillinger og deaktivert VPU recover. Men dette hjelper ikke . Så nå trenger jeg hjeeeeelp . Noen som har peiling på et enkelt dataspråk som jeg forstår? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hva heter hovedkortet du har og hvilket socket? Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Hovedkortet er et Asus A7N8X Deluxe/Gold - UAY. Socket A. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har akkuratt samme specs som deg. Gå inn på egenskaper for skjerm og så advanced. Still inne på smartgart. Still agp farten til 4 og fastwrite til av. Dette løste alle mine problemer. Merket ingen ting på spill og pcen henger seg aldri opp mere i spill. Var plaget av dette spesielt doom 3! Lykke til Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har du overklokket skjermkortet er det der feilen ligger. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ok, skal prøve dette. Håper det går. Kommer med en liten tilbakemelding etterpå. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Har du overklokket skjermkortet er det der feilen ligger. Nei, men jeg har klokket hovedkortet noe, men det var fordi jeg kjørte den i for lav hastighet i forhold til hva kortet kunne. Hmm, kan det være feilen? Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 [quote name='Fredric' date='20/10/2004 : 19:42'] Har akkuratt samme specs som deg. Gå inn på egenskaper for skjerm og så advanced. Still inne på smartgart. Still agp farten til 4 og fastwrite til av. Dette løste alle mine problemer. Merket ingen ting på spill og pcen henger seg aldri opp mere i spill. Var plaget av dette spesielt doom 3! Lykke til [/quote] Jeg finner ikke det du foreslår. Når jeg går inn på ATI sin "skjerm", så får jeg bare opp standard bilde. Har du en smørbrødliste? Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg ser nå at det er mange her som nevner smartgart og agp problemer. Men jeg finner ingen slike specs på mitt skjermkort. Ikke vet jeg, men jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Da stenger vi denne p.g.a ekstremt mye bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg