Gå til innhold

SE S700i Dårlig lyd?

Anbefalte innlegg

Fant dette innlegget på xmobil, noen av dere som har hatt/har dette problemet

Samboeren fikk en S700i i går, og det første jeg la merke til var at høytaleren var veldig dårlig. Høres ut som en sprengt høytaler, altså en dirrelyd når det blir litt lyd. Trenger ikke engang spille spesielt høyt. Høres godt på den vanlige sonyericsson ringelyden som følger med telefonen... Noen andre som har lagt merke til dette? Har ikke dette problemet på min K700i. Bør hun ta den tilbake og få byttet den?

Ellers er telefonen helt knall. Skjermen er helt suveren. En annen ting jeg synes var litt rart var at et bilde på 1,3 mpxl ble nedskalert til 640x480 når jeg beamet den over til min K700i med bluetooth. Når jeg e-mailet meg selv bildet fra min K700i var nemlig ikke bildet på 1,3 mpxl lengere... Mulig jeg gjorde noe feil for det var bare en kjapp test...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope, kjenner ikke igjen det med skurring.. Jeg kan spille alt av Mp3 og ringetoner på høyeste volum uten noen form for forstyrrelser!

Sikkert produksjonsfeil!

Er det noe negativt med mobilen din som du vil dele med meg, vurderer å kjøpe den tross stiv pris.

Lenke til kommentar
Nope, kjenner ikke igjen det med skurring.. Jeg kan spille alt av Mp3 og ringetoner på høyeste volum uten noen form for forstyrrelser!

Sikkert produksjonsfeil!

Er det noe negativt med mobilen din som du vil dele med meg, vurderer å kjøpe den tross stiv pris.

Les rundt på forumet her (søk f.eks på "S700"). Da vil du finne mange meninger. Veldig mange begrunnete positive meninger av folk som faktisk har anskaffet seg fonen og mange uobjektive fra folk som ikke har den, men som er svorne Nokia/Siemens osv fans.

Lenke til kommentar
Vel, jeg er vel stort sett fornøyd. Skulle vært muligheter for å styre skjermlyset mer, og skulle vært ulighet for klokke som screensaver, for akkurat det er bare latterlig.

Er du sikker på at det ikke er mulighet for klokke som skjermsparer?

På min k700 må jeg sette "Lys" på "Automatisk" for å få frem klokke som skjermsparer.

Lenke til kommentar

Istedet for å lage et nytt emne viderefører jeg den røde tråden fra dette: Jeg dør etter å skaffe meg denne telefonen og har allerede begynt å tenke på hvilke sanger jeg skal ha som ringetone, men en i klassen som har K700i sa at kvaliteten på MP3 som ringetone var: Quote: "Ræva". Vet han ikke hva han snakker om eller er S700i bedre på dette punktet?

Lenke til kommentar
Istedet for å lage et nytt emne viderefører jeg den røde tråden fra dette: Jeg dør etter å skaffe meg denne telefonen og har allerede begynt å tenke på hvilke sanger jeg skal ha som ringetone, men en i klassen som har K700i sa at kvaliteten på MP3 som ringetone var: Quote: "Ræva". Vet han ikke hva han snakker om eller er S700i bedre på dette punktet?

Jeg vet heller ikke hva han snakker om....

Tror ikke det er noe problem, har ikke vært det for meg på hverken k700i eller s700i.

Lenke til kommentar

Javel?

Jeg har fått "komplimenter" for den gode lyden på høytaleren. Husk at det er flere innstillinger, og prøver man å spille 32-lyders midi på S700i blir ikke lyden bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...