Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Tror topicen dekker det meste...Vet at det ikke finnes noe "fasitsvar" på dette, men hadde vært greit å få noen circa svar på dette fra noen som har gjort det før, eller fra folk som har litt peiling på det... Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg bestiller mye dvder fra England, og tar mellom 5 og 10 dager før jeg har de. De må innom tollvesenet som oftest, fordi butikken jeg bestiller fra alltid legger ved "kvitering" uten pris. Så jeg må fakse over pris selv enten ved kontoutskrift eller pris fra websiden.. Den blir jo ofte "pyntet" litt på da Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det spørs vel hvilken ordning det blir sendt via? Hadde dette vært f.eks. USPS med Global Priority Mail, hadde det tatt noen få dager! Lenke til kommentar
friskies Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg bestiller mye dvder fra England, og tar mellom 5 og 10 dager før jeg har de. De må innom tollvesenet som oftest, fordi butikken jeg bestiller fra alltid legger ved "kvitering" uten pris. Så jeg må fakse over pris selv enten ved kontoutskrift eller pris fra websiden.. Den blir jo ofte "pyntet" litt på da hehehe! Photoshop`er du bort en nulle da eller Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 pleier sjelden å ta mer enn 3-5 dager med DVDer fra play.com nå bor jeg drøye 1 time unna Oslo Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det tar som regel 3-5 arbeidsdager. Ting som jeg har fått tilsendt fra UK har nesten alltid ankommet 3 dager etter de ble sendt fra postkontoret lokalt i UK. -Stigma Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg bruker også å handle en del fra Play.com, og har bare gode erfaringer. Varer som er på lager pleier å ligge i postkassa mi 4-5 virkedager etter at jeg har bestillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå