NitrusX Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Jeg har et problem med at C: disken min bare er på 4.5 gb Noe som har gjort at den har fylt seg opp med mye rart, og har nå bare 200 mb ledig, er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å spare plass? Spesiel fjerne filer fra Windows mappa. Har innstalert alle programmer på en annen harddisk, prøvd å slette alle ubukelige filer og tmp filer og sånn men fortsatt liten plass. Det er noe i windows katalogen som heter 'SoftwareDistribution' som er litt stor, noe der som ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 aner ikke, men jeg har mere enn du har i windows partisjonen, og jeg har funnet ut at det legger seg programmer under C:/programfiler/ alikevel, det er ikke alle du kan velge med.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Et lite triks da er å mounte en partisjon under C:\Programfiler, det kan du gjøre om c: er NTFS. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er noe i windows katalogen som heter 'SoftwareDistribution' som er litt stor, noe der som ikke er nødvendig? Slett hele Download-mappa. Jeg frigjorde 600 MB. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skru av System Gjenoppretting - da får raskt tilbake 2-3 GB, hvis den har stått på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå