Sjøbanan Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg sitter her med ny pc som har S-video inngang Hvordan bruker jeg denne slik at jeg kan se det som sjer på pcen sjermen på tven? Hvordan aktiverer jeg den? slår den på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du bruker en S-video-kabel og stapper den inn i en scart-adapter. Så stapper du scart-adapteren inn i tv'n. Høyreklikk på skrivebordet og gå inn på skjermkortet ditt og klon bildet over på tv'n. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du bruker en S-video-kabel og stapper den inn i en scart-adapter. Så stapper du scart-adapteren inn i tv'n. Eller du stapper S-video-kabelen rett inn i tv-en hvis den har S-video-inngang, noe som burde være sannsynlig hvis den ikke er så gammel. Stian2345: Du mener vel kanskje at pc-en har S-video-utgang. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Skulle ønske det hvar så enkelt, men det er ikke på sjermkorte S-video inngangen er. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jeg sitter her med ny pc som har S-video inngang Hvordan bruker jeg denne slik at jeg kan se det som sjer på pcen sjermen på tven? Hvordan aktiverer jeg den? slår den på? Hvis det er en inngang får du ikke bilde på TV. Da trenger du en utgang. Du bruker en S-video-kabel og stapper den inn i en scart-adapter. Så stapper du scart-adapteren inn i tv'n.Hvordan stapper du kabelen inn i scartadapteren? Og så stapper du adapteren (som er fullstappet av kabel) inn i TV....? Stapper du den inn i kabinettet?Jeg pleier å plugge eller koble kabler og adaptere...... :!: Edit: Så er vel dette også postet i temlig feil kategori.... Endret 20. oktober 2004 av Mr D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Rekner med det er S-Video-utgang du har. Hvilken komponent sitter den på? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Feilpostet ja Men jeg ser her at det står man kan aktivere billed overføringen som det står, inpå programmet billedegenskaper, men hvilket program er dette? eller egenskaper? Det er ikke S-Video inngang i sjermkortet men i forntpanele i pcen, og ett bak HAr ikke serøog mye peiling når det kommer til slike ting Takk for svarene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kva PC er det du har kjøpt? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Coop pcen.. En Cybercom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå