brazir Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Spørsmålet er.....Er det nok med en 250W Strømforsyning til en AMD AThlon 64 3200+? Har i tillegg Radeon 9800 pro skjermkort, 1 harddisk, mus på USB. Er det trygt å sette sammen uten at ting skjærer seg? Er bare ment som en midlertidig løsning. (Jeg er en n00b, prøver bare å være litt sikrere) Endret 20. oktober 2004 av brazir Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) *snip* Svarte.. Glemte meg igjen Endret 20. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det burde funke ja, men blir det problemer så blir neppe ting ødelagt. Skift emne ASAP, ellers blir posten stengt. Mange triggerhappy-moderatorer her skjønner du... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Mange triggerhappy-moderatorer her skjønner du... Det heter ikke triggerhappy-moderatorer! Det er imot rettningaslinjene å ha et slik emne. Det er ikke mye bra hvis forumet er oversvømmet av "hjeeelp", "noe er galt, hjeeelp" Eller hva? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ting skjærer seg ikke. Men jeg tror nok pc'en kommer til å bli fryktelig ustabil mm. det er en god PSU. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Mange triggerhappy-moderatorer her skjønner du... Det heter ikke triggerhappy-moderatorer! Det er imot rettningaslinjene å ha et slik emne. Det er ikke mye bra hvis forumet er oversvømmet av "hjeeelp", "noe er galt, hjeeelp" Eller hva? Neida, men enkelte (bruker)moderatorer har en tendens til å overreagere litt skjønner du. Endret 20. oktober 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
brazir Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Så jeg kommer ikke til å ødelegge noe? Da tester jeg om det går "Break a leg" til meg hehe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Mange triggerhappy-moderatorer her skjønner du... Det heter ikke triggerhappy-moderatorer! Det er imot rettningaslinjene å ha et slik emne. Det er ikke mye bra hvis forumet er oversvømmet av "hjeeelp", "noe er galt, hjeeelp" Eller hva? Neida, men enkelte (bruker)moderatorer har en tendens til å overreagere litt skjønner du. jaja.. Men i dette tillfellet var det jeg tenkte på. Men nå sier vi EOD Lenke til kommentar
brazir Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det står i manualen til hovedkortet "Powersupply of 300 W (and above) highly recommended for system stability." Er litt i tvil nå. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Tvil om hva? Det vil sannsynligvis ikke virke... Enten får du ikke startet opp pc'en, eller så slår den seg av en gang iblant. Men du klarer nok ikke å ødelegge noe. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 hehe..........gi meg en liten time......er jeg ikke på nett til da så virket det ikke...gidder ikke vente til i morgen med å kjøpe ny PSU. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Får håpe den ikke poffer og ødelegger hovedkortet o.l da. Men lykke til , jeg ville aldri prøvd det der å risikere skade på dyrt utstyr. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hvilken risiko snakker du om? Hva kan skje? Selv kjører min pc (Barton 2500+, 9600pro, 512mb ram, 1 disk) helt fint fra en 240w. Er da en Fortron PSU(med Aopen-merke på). Endret 21. oktober 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Han har sikkert noen små erfaringer med q-tec. er psu får liten så skjer det ikke no galt.. pcen skrur seg av i blandt, eller nekter å boote. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du ødeleger ingenting , har selv kjørt med en gammel 200w i over en uke nå , menst jeg venter på at posten skal få frem min 520W . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det hjelper egentlig lite at du bare oppgir mengden Watt, uten å si noe om produsent. Kjører heftigere saker enn deg på 240 w, jeg, men det er kvalitetspsu. Lenke til kommentar
wim Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kvaliteten på PSU varierer voldsomt og ett PSU fra f.eks. OCZ kan ikke sammenlignes med ett PSU fra f.eks. Q-TEC Lenke til kommentar
brazir Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Opppppppps...det funka jo ikke...greide ikke dra rundt. Zzzzzzzzzz lyd......så blackout.heheheheheh.......kjøpte ny 480W PSU som funker helt greit. Men nå får jeg ikke boota pga jeg har bytta CPU-Hovedkort. Funker heller ikke med safeboot., Hva gjør jeg nå? Format og reinstallere? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Beklager......topic closed.....fant løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå