NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 I natt hadde den seriøst sykeste drømmen jeg noengang har hatt. Først drømmte jeg at jeg stod i rekkene i spillet Rome: total war. så såg jeg meg rundt og oppdaget at jeg stod fullt opprustet med skjold og greier. og etter det såg jeg en gigantisk hær fremmom meg og jeg fikk frysninger. Og plutselig begynte disse stor amrèene å storme mot hverandre, og jeg bar fulgte med. derretter sa det pang og blod sprutet, og nå mener jeg ikke sånn SOF2 blod men seriøst blodet sprutet ut av avskårne lemm og munner og folk fikk sånne doom3 uttrykk. Blod rann i elver. Og jeg bare begynte å hogge fremfor meg med øynene igjenn i frykt for å få blod i dem. Det regnet piler overalt jeg såg sprutet blod og folk hylte. Så såg jeg tungt kavaleri komme stormendes ned fjellsia og skar seg gjennom infanteriet som en kniv gjennom varmt smør. Før jeg visst ordet av det fikk jeg panikk og begynte å hugge ned for fote. Bar sprang rundt og skar. Argh so jævli det va. Ps. legg ut deres drømmer og. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 kan hende det. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jeg drømte att armene mine plutselig eksploderte, og så ble buksen min seriøst ubehagelig trang i livet. Jeg klarte jo ikke å åpne knappen på buksen, da jeg ikke en gang hadde så mye som noen stumper igjen av armene mine... Jeg syntes det var en syk drøm... Endret 20. oktober 2004 av shabador Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Are you for real?? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg drømte om at jeg tente på skolen en gang, og deretter fikk jeg Freddie Krueger etter meg. Det er den sjukeste drømmen jeg har hatt... :!: Her er et bilde av den festlige fyren jeg fikk etter meg. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Men ingen drømmer slår en kamerat av meg og broren hans sine... Kameraten min: Han drømte att jeg og han spiste kokt svor av en eller annen merkelig grunn... Så begynte det å rumle i magen hans, og jeg begynte å grine pga det ikke rumlet i min. Han drømte att han lagde ketchup med føttene. Broren hans: Han drømte att han ble jaget av sommerfugler med hoggtenn. Han drømte att han slo broren sin hardt i hodet med en hammer, og broren hans bare lo sykt av han. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg drømte at jeg fikk kviser på penisen min. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Men ingen drømmer slår en kamerat av meg og broren hans sine... Kameraten min: Han drømte att jeg og han spiste kokt svor av en eller annen merkelig grunn... Så begynte det å rumle i magen hans, og jeg begynte å grine pga det ikke rumlet i min. Han drømte att han lagde ketchup med føttene. Broren hans: Han drømte att han ble jaget av sommerfugler med hoggtenn. Han drømte att han slo broren sin hardt i hodet med en hammer, og broren hans bare lo sykt av han. Nå ler jeg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg drømte at jeg fikk kviser på penisen min. det er ikke en drøm, men virkeligheten for meg. fikk engang en kvise på tissen, Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg drømte at jeg fikk kviser på penisen min. det er ikke en drøm, men virkeligheten for meg. fikk engang en kvise på tissen, Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg drømte at jeg fikk kviser på penisen min. det er ikke en drøm, men virkeligheten for meg. fikk engang en kvise på tissen, Spar oss for detaljer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva med denne drømmen som kommer jevnlig tilbake hos meg? Sitter alene i et lite hvitt rom. Så tar jeg frem en kniv og begynner å skjære meg selv. Men jeg blør ikke. Stikker kniven dypt inn i meg og vrir og skjærer og kutter, men det vil ikke blø. Til slutt så sitter jeg og skjærer løs kjøttstykker av meg selv. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Trådstarter: Jeg drømte en natt for et par uker siden at 200 gigen min døde og jeg mista alle *kremt* dvdripsa og tv-seriene *host*. Våkna helt svett som på film. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Trådstarter: Jeg drømte en natt for et par uker siden at 200 gigen min døde og jeg mista alle *kremt* dvdripsa og tv-seriene *host*. Våkna helt svett som på film. *stemple NERD i panna* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Du bør seriøst tenka på å ikkje spela så mykje spæll. Hehe den raraste drømmen eg fekk var at ein deilig dame kom og la ann på meg... va jo greit i begynnelsen men so sa eg nei hadde eg sakt ja Endret 20. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 1: hmm, den sykeste drømmen jeg har hatt må vell være for mange år siden, hadde akuratt sett gremlings for første gang... var ganske liten. drømte at jeg ble jaget av mange gremlings opp en vei og inn på gårdsplassen på en gård nær meg. plutserlig er det en stor grå rutete vegg med en tunell gåendes inn. veggene i tunellen er dekket av klesvaskemaskindører....... jeg hopper inn i en og plutserlig er jeg 10 meter over en innsjø som også er nær der jeg bor (kyvatne). men når jeg lander i den så er det ikke vann. den er fylt met stivnet stål. så det er bare en stor stålklump..... så får jeg et champagneglass i hånden for det er et bryllup på jernvannet.... så våkner jeg..... 2: anna syk srøm må være at jeg sykkler utafor en klippe og akuratt når jeg trefer bakken så våkner jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 den raraste drømmen eg fekk var at ein deilig dame kom og la ann på meg... va jo greit i begynnelsen men so sa eg nei Idiot! Aller sykeste drømmen jeg har hatt var vel den jeg hadde da jeg var liten om at jeg jagde en masse folk ute i hagen utenfor huset mitt. Det endte med at jeg stabba en fyr i hånda med gaffel, sånn at hånda ble sittende fast i et bord. :/ Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 en annen syk drøm jeg hadde var får en 5-6 år siden så jeg husker ikke så mye nå, men det var noe med at en svær rar zombie for rundt å drap folk, han var seriøs skummel. Og jeg har flere ganger hatt dejavu. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 I natt hadde den seriøst sykeste drømmen jeg noengang har hatt. Først drømmte jeg at jeg stod i rekkene i spillet Rome: total war. så såg jeg meg rundt og oppdaget at jeg stod fullt opprustet med skjold og greier. og etter det såg jeg en gigantisk hær fremmom meg og jeg fikk frysninger. Og plutselig begynte disse stor amrèene å storme mot hverandre, og jeg bar fulgte med. derretter sa det pang og blod sprutet, og nå mener jeg ikke sånn SOF2 blod men seriøst blodet sprutet ut av avskårne lemm og munner og folk fikk sånne doom3 uttrykk. Blod rann i elver. Og jeg bare begynte å hogge fremfor meg med øynene igjenn i frykt for å få blod i dem. Det regnet piler overalt jeg såg sprutet blod og folk hylte. Så såg jeg tungt kavaleri komme stormendes ned fjellsia og skar seg gjennom infanteriet som en kniv gjennom varmt smør. Før jeg visst ordet av det fikk jeg panikk og begynte å hugge ned for fote. Bar sprang rundt og skar. Argh so jævli det va. Ps. legg ut deres drømmer og. det kaller jeg en feet drøm!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå