Romund Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har tenkt å lage meg kabinett Tror dere jeg trenger annet materiale eller funker det bra tro? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Sikkert mer moro å lage ett i tre da (vet ikke hvordan alu er å jobbe med)... Men jeg syns uansett at du burde lage det dypere/bredere eller whatever det heter ....enn 20 cm. Får plass til mye mer moro da. Det hørtes vel mest ut som hvilket som helst annet "kjøpe-kabinett", men gjør det så personlig som mulig, så blir det sikkert bra... btw... Frosta plexi, katoder og lune griller er pent...men ikke for mye av det gode Endret 20. oktober 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 LeGranDuc lagde jo et bra kabinett av alu. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) dette kan bli bra... du kan jo kalle det AluNitti Endret 20. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 dette kan bli bra... du kan jo kalle det AluNitti AluNitti ja. hehe! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Alu er bra det ,men det krever at du har sikkelig verktøy til dette noe sikkert LeGranDuc kan bekrefte Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sidedør som er 0.7mm tykk? Er ikke det litt mye? Lykke til! Lenke til kommentar
Romund Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har skikkelig verktøy.. Jobber med kassa på et blikkenslageri firma Der er det maskiner som er verd over 500.000kr Jeg bruker 2mm plater... fant ut at 0,7mm var for tynt! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ser greit ut dette. Kan bli spenndende Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 endelig nytt prosjekt kan bli bra det Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Alu er bra det ,men det krever at du har sikkelig verktøy til dette noe sikkert LeGranDuc kan bekrefte Ja, med riktig verktøy går alt mye lettere. Aluminium er egentlig noe av det fineste og jobbe i. Det er lett på alle måter, både i vekt og skjærbarhet. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Alu er bra det ,men det krever at du har sikkelig verktøy til dette noe sikkert LeGranDuc kan bekrefte Ja, med riktig verktøy går alt mye lettere. Aluminium er egentlig noe av det fineste og jobbe i. Det er lett på alle måter, både i vekt og skjærbarhet. Hehe, med riktg verktøy så er halve jobben gjort skal du ha vindu eller noe sånt på kabbiset? Isåfall fortell oss dine idéer om dette f.eks. hva skal du dekke det med.. skal det lakkes osv? Lenke til kommentar
Romund Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Har tenkt å sette inn vindu ja og lakke det... Lenke til kommentar
Romund Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Etter jeg leste grundig igjennom LeGranDuc's prosjekt hold jeg på å gi opp Det var jo helt sykt bra.. Jeg har ikke sjangs å lage noe så bra nei Men jeg skal prøve å ordne noe bruktbart kabinett ja Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kor du ska få ta her gjort da? (e fra øra ja forrestn) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Håper du har mye muskler. Den der kommer til å bli tung! Et fint projekt du har startet. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg bruker 2mm plater... fant ut at 0,7mm var for tynt! Jeg tenkt på 7mm jeg.. Men jeg skrev 0.7mm og da Jaja, da høres det bedere ut! Lykke til Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Håper du har mye muskler. Den der kommer til å bli tung! Et fint projekt du har startet. Tungt!? Aluminium er lett det. Nå har jeg ikke veid kassa mi slik den står nå, men kun ramma veide ikke mer enn 3.1 kg. Den er uansett lettere en det gamle kabinettet mitt. (cheiftech ettellerannet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå