eskarls Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Lurer på hvordan man skal dele mapper eller hardisker i et lokalt nettverk med en hub imellom 2 PC-er?? Jeg greier bare å få fram printern til den andre pc, ingen mapper eller noe annet?? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Du må lage brukere på begge maskinene som har tilgang til hverandres maskiner, da skulle det går greit. Husk oxo å ha felles workgroup oxo. Mosher'n Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Ja jeg hr gjort allt det der. Men det enest jeg har tilgang til på den andre pc er printer og scedual task?? Det virker jo helt rart. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Det du kan begynne med er å aktivere Gjestekontoen, så kan du høyreklikke på den disken eller mappen du vil dele og klikker på deling og sikkerhet og ny deling, velger et delingsnavn og så på knappen tilgang velger du hvem som skal ha tilgang til hva.. så trykker du OK og OK. Så har du delt noe... :wink: Som standard er alle HDD'ene delt til administratoren og kan finnes slik: [maskin-navn][disk navn. (eks, c)]$ (ikke klem dollartegnet) men det er kun for Amdinistratorer... _________________ Nothing is Fun before It gets Difficult! [ Denne Melding var redigert av: Red Dog på 2002-05-20 17:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå