realfingolfin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja.. jeg har problemer med winrar fordi det vanligvis fu*** opp filene jeg laster ned, har hørt at det finnes bedre progs, forslag? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hvordan kan det fucke oppe filene som du laster ned? jeg har aldri hatt et prob med winrar.. bruker winrar fordi den tar alt av formater stort sett... sørg for å ha nyeste versjon (www.rarlabs.com) Winace er også et greit program, som jeg brukte mye før, men jeg liker bedre winrar... Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 hvordan kan det fucke oppe filene som du laster ned?jeg har aldri hatt et prob med winrar.. bruker winrar fordi den tar alt av formater stort sett... sørg for å ha nyeste versjon (www.rarlabs.com) Winace er også et greit program, som jeg brukte mye før, men jeg liker bedre winrar... CrC-en blir fucket opp. Hvis jeg f.eks pakker ut med winzip får jeg 2 crc-feil. med winrar er det opp til 8-7. Jeg bruker winrar fordi den tar alle formater og fordi den har ikke den utrolige irriterende "i agree"-tingen til winzip. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg bruker som oftest .tar.gz/.tgz, og såvidt jeg kan huske har jeg aldri vært borti en korrupt .tgz. Men så er jo saken den at tar og gz hovedsaklig er linuxprogammer, men det finnes windowsprogrammer som støtter det, winzip f.ex. Evt er .tar.bz2/.tbz2 et alternativ, skal visstnok komprimere en del bedre også. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du kan jo prøve 7-Zip. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har brukt WinZip, Winace og WinRAR. WinRAR synes jeg er best! Bruker det nå. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 prøv UltimatZip.. det kan ta fler en ett fil format.. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 prøv UltimatZip.. det kan ta fler en ett fil format.. Det kan WinRAR/ACE/ZIP også, du Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis du bruker winRaR 2.11 så oppdater snarest. 2.11 versjonen forårsaker crc feil på nyere filer av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du kan jo prøve 7-Zip. Støttes! ..gratis er det og! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 prøv UltimatZip.. det kan ta fler en ett fil format.. Det kan WinRAR/ACE/ZIP også, du har ikke prøvd de andre programmene så mye.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hvordan kan det fucke oppe filene som du laster ned?jeg har aldri hatt et prob med winrar.. bruker winrar fordi den tar alt av formater stort sett... sørg for å ha nyeste versjon (www.rarlabs.com) Winace er også et greit program, som jeg brukte mye før, men jeg liker bedre winrar... CrC-en blir fucket opp. Hvis jeg f.eks pakker ut med winzip får jeg 2 crc-feil. med winrar er det opp til 8-7. Jeg bruker winrar fordi den tar alle formater og fordi den har ikke den utrolige irriterende "i agree"-tingen til winzip. Det har ikke noe med programmet å gjøre. Ta en memorytest på minnet ditt, så merker du at noe annet er feil. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Winrar for folket sier jeg bare. beste er vel 3.40 versjonen. denne støtter flere formater enn det 3.30 gjør. ganske så kurran den serru. ja så klart den koster noen kr, men det er jo ganske så grei skuring det da. kjøp den da vel. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ja.. jeg har problemer med winrar fordi det vanligvis fu*** opp filene jeg laster ned, har hørt at det finnes bedre progs, forslag? Nekter å tro at det er Winrar som er det egentlig problemet her, Ihvertfall hvis det er en nyere versjon. Selv bruker jeg Winrar nesten daglig og har ennå til gode å få problemer med Winrar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå