-Teddy- Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har fått meg noe DesktopX stuff, og for å vise været og filmene som går på TV, så må jeg skrive in ZIP kode for der jeg bor... Men er det bare i USA at dette funker eller? Eller er det noen slags zip-kode her i Norge og? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Postnummeret? Det er iallefall det jeg bruker å skrive inn når jeg bestiller ting fra utlandet. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Zip kode er det samme som postnummer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Hmm, postnummeret hit er 1580 , prøvde det først, men da fikk jeg beskjed om at nummeret må ha 5siffer! Hjelp? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Betaler du for dette? eller tar de bare slik personopplysninger likevel? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Betaler ikke noe for det jeg har lastet ned hittil nei, men jeg tror du kan kjøpe litt mer "advanced" greier og. Jeg skal bare ha "ZIP CODE'n" fordi jeg skal få været, eller det som er på TV Men det funket ikke å skrive "1580", og heller ikke "Oslo, Norway" Kjipern.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 været faktisk. Da ville jeg like gjerne droppet det. TV-programmet på skjermen kan være ganske greit, men å ha været på skjermen er bare unødvendig. Sikkert ekstremt unøyaktig og. Hvis du virkelig vil vite været så kan du sjekke diverse aviser. Tviler på at du trenger å vite været til all tid. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 zipcode er for de som bor i usa. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 90210! Santa Monica, CA ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 90210! Santa Monica, CA ? Beverly Hills, kan godt hende det heter Santa Monica. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 zip kode er kun for usa, og min zip kode er 54757 for de som lurer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Er det noen mulighet for å få dette til å funke i Norge da? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Mulig du kan bruke ICAO Location Indicator som du kan finne på denne siden http://www.nws.noaa.gov/tg/siteloc.shtml , hvis ikke kan du hvertfall skifte program og bruke en slik kode. Veldig nøyaktig værmelding fra akkurat de værstasjonene du velger. Vet ikke om noen slike programmer for windows, men jeg vet at de finnes. 21:41 <@DiKKy> .wu encn21:42 < frogbot> Kristiansand, Norway: 50°F/10°C, 82% rel. humidity, Mostly Cloudy Endret 20. oktober 2004 av Dikky Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det funket i det ene progget å skrive "Oslo, NO". Men har fremdeles mest lyst på en slik "Hva er det på TV" duppeditt *Lete vilt* Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva med å se ut vinduet? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det funker ikke hvis du vil ha informasjon angående en værstasjon i ett annet land eller en annen by. Dessuten får man ikke vite temperatur av å se ut vinduet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det funker ikke hvis du vil ha informasjon angående en værstasjon i ett annet land eller en annen by. Dessuten får man ikke vite temperatur av å se ut vinduet. Nja... Leste du ikke hakkespett saken i Donald? slikk finger, stikk den i lufta, og bruk de andre sansene du har, så vet du hva som skjer... Jeg pleier ofte å vite hvor mange grader noe er, uten å se på gradestokk. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kanskje plassere en "0" (tallet null) foran ditt postnummer? Du prøvde en null bak, noe som ikke funka. Eller har du allerede prøvd å sette den foran? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hehe, postnummeret ER 1580, med en ekstra null blir det 15800 Kan jo prøve Leter etter et DesktopX program som kan vise meg hvilke programmer som er på TV i NORGE, samt Været og langtidsvarsel. Så en som hadde det, har sendt han PM men får ikke noe svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå