Gå til innhold

ZIP kode? zip koder i Norge? Eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler ikke noe for det jeg har lastet ned hittil nei, men jeg tror du kan kjøpe litt mer "advanced" greier og. Jeg skal bare ha "ZIP CODE'n" fordi jeg skal få været, eller det som er på TV :p

Men det funket ikke å skrive "1580", og heller ikke "Oslo, Norway"

:hm:

Kjipern.... :hm:

Lenke til kommentar

været faktisk. Da ville jeg like gjerne droppet det. TV-programmet på skjermen kan være ganske greit, men å ha været på skjermen er bare unødvendig. Sikkert ekstremt unøyaktig og.

Hvis du virkelig vil vite været så kan du sjekke diverse aviser. Tviler på at du trenger å vite været til all tid.

Lenke til kommentar

Mulig du kan bruke ICAO Location Indicator som du kan finne på denne siden http://www.nws.noaa.gov/tg/siteloc.shtml , hvis ikke kan du hvertfall skifte program og bruke en slik kode. Veldig nøyaktig værmelding fra akkurat de værstasjonene du velger. Vet ikke om noen slike programmer for windows, men jeg vet at de finnes.

21:41 <@DiKKy> .wu encn

21:42 < frogbot> Kristiansand, Norway: 50°F/10°C, 82% rel. humidity, Mostly

Cloudy

Endret av Dikky
Lenke til kommentar
Det funker ikke hvis du vil ha informasjon angående en værstasjon i ett annet land eller en annen by. Dessuten får man ikke vite temperatur av å se ut vinduet.

Nja... Leste du ikke hakkespett saken i Donald? slikk finger, stikk den i lufta, og bruk de andre sansene du har, så vet du hva som skjer... Jeg pleier ofte å vite hvor mange grader noe er, uten å se på gradestokk.

Lenke til kommentar

Hehe, postnummeret ER 1580, med en ekstra null blir det 15800 :tease: Kan jo prøve ;)

Leter etter et DesktopX program som kan vise meg hvilke programmer som er på TV i NORGE, samt Været og langtidsvarsel. Så en som hadde det, har sendt han PM men får ikke noe svar :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...