FalcoN200285 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg lurer på hva slags vanntank som passer til dette settet http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=733 jeg får dette settet for 1600kr av en kammerat som ikke har brukt det! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 er det ingen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 systemet der har fill & bleed system så du trenger vell egentlig ikke tank. men hvis du skal ha så passer det jo med så å si alle tanker så lenge nipple størrelsen du kjøper passer til slangene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Trur swiftech bruker 3/8" ID (10mm innerdiameter), det går fint å sjekke med ein linjal. Så om slangen er 10mm innvendig kjøper du ein vanntank som har 3/8" nipler. (Men som f-14 sa, så trenger du ikkje vanntank sidan settet har fill & bleed.) Endret 23. oktober 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 swiftech bruker 1/2" OD så da kan du jo bruke 1/2"OD 3/8"ID slanger og ta hvilken som helst vanntank som oppfyller kravene.. annbefaler på det sterkeste å kjøpe en tank for om man skal etterfylle må man først tømme hele settet for å fylle for å få det fullt igjenn. Og har man en tank sammles mesteparten av eventuell luft i systemet i den men uten tank på det settet sammler etterhvert luften seg enkelte plasser i systemet og blir det masse nok av det etterhvert kan det forhindre vannsirkulasjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå