Gå til innhold

GTA: San Andres på nettet allerede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Passer kanskje ikke helt å si dette, men all PR er god PR. Spillet får jo sykt mye oppmerksomhet pga av dette. Muligens litt drøyt, men er det hele bare et PR stunt?

Nah! Selvfølgelig er det ikke det "What was i thinking"

Det der var slettes ingen dårlig idè. Tror faktisk de kan tjene mere på denne "lekkasjen" enn de taper.

Spesielt siden dette er et konsoll-spill. Som sagt tidligere er det ufattelig få av konsoll-brukerne som har chippet maskinen sin.

spillprodusentene burde kanskje vurdere å sette ned prisene med et par hundre kroner før de begynner å sutre

Spillprodusentene har ingenting med prisene på spill å gjøre i det hele tatt, det er utgiverene som bestemmer det meste der. For hvert spill som blir solgt er det ikke mer enn 10-70 kr pr spill som går til de som har laget spillet. Resten går til utgivere og andre mellomledd.

Når det da koster omlag 10 000 000 $ å lage et spill som San Andreas tror jeg at du kan se at de må selge endel før de har tjent inn det spillet har kostet.

Endret av Stig_W
Noe som også er sagt tidliger er at du ikke trenger chip for å spille brente spill, så hvis allmenheten visste det så ville nok rockstar kanskje tapt mer. Tviler egentlig på at det var et pr stunt, de hadde nok publisitet fra før av.

trenger ikke chip for å spille brente spill? wtf?

syntes det er mye bedre at de konsentrerer seg om å lage spillet til ps2 først, for så å konvertere det til xbox siden.

Ellers måtte vel alle ha ventet til sommern igjen, og det er det vel ingen som vil. Dessuten er det ingen som tvinger deg til å kjøpe en ps2, selv om ikke spillet kommer på xbox før om lenge. Hvis du ikke vil spille på ps2 så får du pinadø vente, og jeg syntes ikke det blir helt rett at jeg skal vente mer fordi DU vil spille det på xbox..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...